شنبه 31 شهریور 1403

حقوق باشگاه و هواداران را حفظ می‌کنیم؛/ حریف پرسپولیس و بیانیه علیه رقیب همشهری

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حقوق باشگاه و هواداران را حفظ می‌کنیم؛/ حریف پرسپولیس و بیانیه علیه رقیب همشهری

باشگاه الاهلی انتشار بیانیه‌ای موضع خود را در خصوص برگزاری بازی مقابل پرسپولیس در استادیوم شهر ورزشی ملک عبدالله اعلام کرد.

به گزارش ورزش سه، جنجال‌ها پیرامون محل برگزاری تقابل الاهلی و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا همچنان ادامه دارد، چراکه 48 ساعت پیش از این بازی، الاتحاد در لیگ حرفه‌ای عربستان در همین ورزشگاه میزبان الوحده خواهد بود و بلیت فروشی این مسابقه را هم انجام داده است.

دقایقی قبل باشگاه الاهلی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: هواداران عزیز، به اطلاع می‌رسانیم که کمیته صدور مجوز باشگاه‌ها پس از بررسی کلیه شرایط الاهلی، در تاریخ 15/5/2024 مجوز آسیایی این باشگاه را صادر کرد. از آنجایی که باشگاه‌ها اجازه ندارند به صورت مستقیم با AFC در ارتباط باشند، اقدامات لازم توسط فدراسیون فوتبال عربستان انجام می‌شود. برنامه زمان‌ها و ورزشگاه‌های برگزاری بازی‌های تیم فوتبال الاهلی در مسابقات قهرمانی آسیا در تاریخ 2024/8/16 از طریق سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.

این باشگاه افزود: در آن زمان تاریخ و مکان برگزاری مسابقات هفته سوم تا هشتم لیگ روشن عربستان در فصل 2024-2025 مشخص نبود، چراکه کمیته مسابقات لیگ حرفه‌ای قصد داشت تاریخ برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا را در نظر بگیرد. این نشان دهنده توجه کمیته به پیگیری تاریخ و مکان برگزاری مسابقات باشگاه‌هایی است که نماینده کشور خواهند بود. در نهایت کمیته مسابقات در تاریخ 21/8/2024 برنامه مسابقات دور سوم تا یک هشتم را اعلام کرد.

باشگاه الاهلی در پایان بیانیه خود اعلام کرد: این باشگاه به اقتدار فدراسیون عربستان و کمیته مسابقات اتحادیه و توانایی آنها برای پیگیری تمام مسائل اعتماد دارد. ما تمایل کامل خود را برای حفظ حقوق باشگاه و هواداران با برگزاری مسابقه آسیایی در ورزشگاه ملک الله بن عبدالعزیز اعلام می‌کنیم.

حقوق باشگاه و هواداران را حفظ می‌کنیم؛/ حریف پرسپولیس و بیانیه علیه رقیب همشهری 2