جمعه 7 اردیبهشت 1403

حقوق نجومی

حقوق نجومی

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی با بیان اینکه واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس قطعی شده است، گفت: با قاطعیت می‌توان گفت که هیچ شرکت دولتی حقوق نجومی پرداخت نمی‌کند.

وب‌گاه گسترش

رئیس کانون عالی کارمندان بازنشسته مشمول قانون تامین اجتماعی از مجلس جدید خواستار تغییر مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته مسئولان، با راه‌اندازی حساب واحد خزانه و اتصال تمامی دستگاه‌ها به این بخش شاهد کاهش میزان فساد‌های مالی در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود.

وب‌گاه گسترش

سقف خالص پرداخت ماهیانه کارمندان دولت 70 میلیون تومان تعیین شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح جدید فروش اقساطی با تحویل فوری وانت پادرا شرکت سایپا از امروز یکشنبه 13 اسفندماه 1402 فعال خواهد شد. طرح جدید فروش اقساطی با تحویل فوری وانت پادرا شرکت سایپا از امروز یکشنبه 13 اسفندماه 1402 فعال خواهد شد. به گزارش اقتصادآنلاین، پیش فروش خودرو تأثیر قابل توجهی بر بازار دارد. این روش فروش به شرکت‌ها کمک می‌کند تا قبل از تولید خودرو، مشتریان را جذب کنند و متقاضیان را به خرید خودرو...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سایپا برای تولید محصولات خود به ازای هر ماه بیشتر از هزار و 94 میلیارد تومان و به ازای هر روز 36 میلیارد تومان ضرر می‌کند. سایپا برای تولید محصولات خود به ازای هر ماه بیشتر از هزار و 94 میلیارد تومان و به ازای هر روز 36 میلیارد تومان ضرر می‌کند. به گزارش عرشه آنلاین، تجارت نیوز نوشت سایپا برای تولید محصولات خود به ازای هر ماه بیشتر از هزار و 94 میلیارد تومان و به ازای هر روز 36 میلیارد...

وب‌گاه خبر آنلاین

تعارض منافع در شکل‌های مختلف آن به عنوان زمینه ای موثر در بروز فساد شناخته شده است، یکی از مهمترین شکل‌های آن اتحاد ناظر و منظور است. وجود این شائبه در ترکیب وشکل گیری مجلس خبرگان رهبری می‌تواند اعتبار، کار آمدی واثربخشی این مجلس فخیم و عظیم را با تردید مواجه کند ومبنای فطری وطبیعی برای الزام آور بودن مصوبات این مجلس را در نگاه عموم جامعه ونسل های آینده متزلزل سازد

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک بیمه شده سازمان تامین اجتماعی درباره بدهی این سازمان به مراکز درمانی گفت: چرا به طور مداوم در بوق و کرنا می‌کنند که همه چیز خوب است، اما در عمل می‌بینیم که سازمان نتوانسته مطالبات مراکز درمانی کشور را بپردازد؛ سهم درمان ما بیمه‌شدگان کجا رفته، یا درست‌تر بپرسیم کجا می‌رود که حتی به دست مراکز بخش دولتی نمی‌رسد؟! یک بیمه شده سازمان تامین اجتماعی درباره بدهی این سازمان به مراکز درمانی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته دبیر شورای عالی نظام پزشکی کشور، وضعیت از حد تاب‌آوریِ مراکز و موسسات پزشکی گذشته است؛ چراکه تامین اجتماعی اهتمامی در پرداخت بدهی‌های خود به این مراکز ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته دبیر شورای عالی نظام پزشکی کشور، وضعیت از حد تاب‌آوریِ مراکز و موسسات پزشکی گذشته است؛ چراکه تامین اجتماعی اهتمامی در پرداخت بدهی‌های خود به این مراکز ندارد.

وب‌گاه گسترش

اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ایران‌خودرو به تازگی منتشر شد که نشان می‌دهد شرکت به علت قیمتگذاری دستوری، زیان انباشته‌ای در اندازه 104 هزار و 43 میلیارد تومان داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: افزایش 160 درصدی حقوق نورچشمی‌ها در ماه های پایانی دولت قبل مصداق بارز بی عدالتی بود که بودجه عمومی را در سال 1400 حدود 110 درصد افزایش داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به بی عدالتی در پرداخت‌ها در دولت قبل گفت: افزایش 160 درصدی حقوق نورچشمی‌ها در ماه های پایانی دولت قبل مصداق بارز بی عدالتی بود که بودجه عمومی را در سال 1400 حدود 110 درصد افزایش داد.

وب‌گاه گسترش

رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران گفت: بنده عرض کردم که آقای وزیر کار عنوان کردند که کم مهارتی از بزرگترین مشکلات کشور است اما گزارشات حاکی است مهاجرت کارگران مهارتی کشور به سایر کشورها از جمله عراق، عمان و ترکیه افزایش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مستمری مددجویان کمیته امداد با تصویب کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی سال آینده 30 درصد افزایش می‌یابد.

وب‌گاه عصر ایران

وقتی حداقل حقوق ده میلیون تومان است آیا 70 میلیون حقوق نجومی نیست؟ در کشور‌های معمول دنیا و حتی کشور‌های پیشرفته صنعتی، جایی را می‌توان مثال آورد که این همه فاصله بین کف و سقف حقوق در دستگاه اجرایی آن باشد؟