سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

حقوق نجومی

حقوق نجومی

خبرگزاری مهر

رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی گفت: یک ماه پیش گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در این هیات به تصویب رسید و پس از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه، در صحن مجلس قرائت می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شریعتی گفت: پیش گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در هیات 12 نفره به تصویب نهایی رسید و پس از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه در صحن مجلس قرائت خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی گفت: حدود یک ماه پیش گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در هیات 12 نفره به تصویب نهایی رسید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی از نهایی شدن گزارش این هیئت خبر داد و گفت: این گزارش پس از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه تقدیم هیئت رئیسه مجلس می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مالک شریعتی نیاسر، رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی، در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای مجلس یازدهم بحث تحقیق و تفحص از موضوعات مختلف مطرح بود. بنده در آبان سال 99 یک تحقیق و تفحص در خصوص عملکرد معاونت اجرایی، اداری و سازمانی مجالس هشتم تا دهم ثبت کردم. به دلیل موضوعاتی که راجع به بحث‌های مختلفی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

میثاقی قرارداد نجومی سپاهانی‌ها را لو داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اردکان فارس برای دقایقی لرزید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از موضوعاتی که در سال‌های گذشته در دستور کار سیاستگذار بوده، افزایش سهم درآمدهای مالیاتی در بودجه است. در این بین برخی اعتقاد دارند اقدامات انجام‌شده به قیمت فشار مالیاتی بیشتر بر کارمندان به‌ویژه نویسندگان تمام شده است.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از مهم‌ترین گروه‌ها، اقشار فرهنگی یعنی نویسندگان، خبرنگاران و روزنامه‌نگارانی هستند که حقوق آنها تحت عنوان حق‌التالیف یا حق‌التحریر پرداخت میشود. با توجه به اینکه این ارقام معمولا ناچیز بوده و به طور مستمر پرداخت نمی‌شود، اخذ مالیات از آن در شرایط فعلی می‌تواند انگیزه اندکی را که میان این قشر وجود دارد از بین ببرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای اقتصاد نوشت: یکی از موضوعاتی که در سال‌های گذشته در دستور کار سیاستگذار بوده، افزایش سهم درآمدهای مالیاتی در بودجه است. در این بین برخی اعتقاد دارند اقدامات انجام‌شده به قیمت فشار مالیاتی بیشتر بر کارمندان به‌ویژه نویسندگان تمام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از موضوعاتی که در سال‌های گذشته در دستور کار سیاستگذار بوده، افزایش سهم درآمدهای مالیاتی در بودجه است. در این بین برخی اعتقاد دارند اقدامات انجام‌شده به قیمت فشار مالیاتی بیشتر بر کارمندان به‌ویژه نویسندگان تمام شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد در قانون بودجه1402، تمام درآمد کارمندان از جمله حق‌التحریر، مشمول محاسبات مالیاتی تا سطح 30درصد خواهد شد. پیگیری‌های «دنیای‌اقتصاد» نشان می‌دهد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمیسیون ماده 10 قانون احزاب، پایان شهریور امسال را به عنوان آخرین فرصت برای احزابی که مجمع عمومی خود را برگزار نکرده‌اند، اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله العظمی جوادی آملی گفت: باید راه حسین بن علی را هم طی کنیم، چون ملت حسینی نه بیراهه می رود و نه راه کسی را می بندد، ملت حسینی نه زیر بار ظلم می رود و نه ظلم می کند، در دستگاه حسینی، نه اختلاسی هست و نه نجومی، هر چه هست طیب و طاهر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حشمت الله فلاحت به جماران گفت: در مذاکرات ایران و آمریکا، که می توان آن را توافقی نانوشته دانست، آمریکایی ها به دنبال مدیریت مناسبات با ایران هستند؛ چرا که ایران در اولویت سیاست خارجی آمریکا نیست. اولویت آمریکا در شرایط فعلی، وضعیت اوکراین است. بنابراین سعی می کنند تنها این موضوع را مدیریت کنند.