سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

حقوق نجومی

حقوق نجومی

وب‌گاه گسترش

مشکل و گرفتاری اینجاست که وقتی چنین فاصله‌ای در پرداختی‌ها وجود داشته باشند اغلب محل سوء استفاده مدیران و مقامات ارشدی قرار می‌گیرد که نه به خاطر ارزشی که می‌آفرینند، بلکه به خاطر سمت و پستی که دارند از مواهب آن بهره‌مند می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

براساس آنچه که یکی از اعضای کمیسیون تلفیق مجلس بیان کرده، قرار است در لایحه بودجه سال آینده حداقل حقوق دولتی 10 و حداکثر آن 70 میلیون تومان باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس آنچه که یکی از اعضای کمیسیون تلفیق مجلس بیان کرده، قرار است در لایحه بودجه سال آینده حداقل حقوق دولتی 10 و حداکثر آن 70 میلیون تومان باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وقتی نمایندگان مجلس می‌دانند و باور دارند که حتی حقوق 70 میلیونی باتوجه به تورم موجود در جامعه نجومی به حساب نمی‌آید، چگونه گمان می‌کنند با حقوق ده میلیونی می‌توان خدمت شایسته به جا آورد و با آن چرخ زندگی را چرخاند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌رئیس امور تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه گفت:‌با هدف اصلاح ساختار بودجه؛ بعد از تمرکز حساب ها نزد بانک مرکزی، نوبت اجرای پرداخت به ذی نفع نهایی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به حقوق های نجومی و تبعیض آمیز شد.

وب‌گاه الف

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدافع سپاهان با این باشگاه قرارداد جدید امضا کرد. مدافع سپاهان با این باشگاه قرارداد جدید امضا کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ در ابتدای لیگ تعدادی از بازیکنان سپاهان از جمله عیسی آل کثیر و برایان دابو به دلیل مشکل قراردادی نتوانستند سپاهان را همراهی کنند و پس از حل مشکل آن‌ها قرارداد امید نورافکن نیز به همین دلیل دچار مشکلاتی شد که توسط سازمان لیگ آن را به ثبت نرساند.

خبرگزاری تسنیم

معاون فنی و حسابرسی امور اقتصادی دیوان محاسبات با اشاره به 4 هزار 721 مورد حسابی که هنوز به بانک مرکزی منتقل نشده است، گفت: از این تعداد حدود 4 هزار مورد مربوط به دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شانزده تیم صعود کننده به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند و حالا در این مرحله باید قرعه‌کشی انجام شود. شانزده تیم صعود کننده به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند و حالا در این مرحله باید قرعه‌کشی انجام شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ سپاهان به عنوان تنها نماینده باقی مانده ایران در این رقابت‌ها به دلیل دوم شدن در گروهش در سید دوم قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

15 تا 20هزار نفر از مدیران مدارس به دلایل سیاسی و اعتقادی برکنار شده اند. این خبر را یک نماینده مجلس داده است. همان آماری که پیش از این وزیر آموزش و پرورش داده بود. 15 تا 20هزار نفر از مدیران مدارس به دلایل سیاسی و اعتقادی برکنار شده اند. این خبر را یک نماینده مجلس داده است. همان آماری که پیش از این وزیر آموزش و پرورش داده بود. رضا مرادصحرایی، وزیر آموزش و پرورش با مباهات از تصمیم این...

وب‌گاه عصر ایران

میزان دستمزد معلم به گروه حقوق بستگی دارد (به عنوان مثال A12، A13)، که می‌تواند وضعیت (کارمندان دولت / شاغل)، رشته / ویژگی‌های تدریس و پیشرفت شغلی (معلم، معلم ارشد...) را نشان دهد.. بسته به نوع مدرسه، معلمان به گروه‌های حقوقی مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با مقایسه میزان حقوق دریافتی معلمان کشور با حقوق دریافتی معلمان هم‌سطح در کشورهای توسعه‌یافته، قصد داریم به یکی از اصلی‌ترین دلایل بی‌رغبتی افراد به چنین شغلی در کشور بپردازیم. خبرها حاکی از آن است که در تهران 2000 ردیف استخدامی برای معلمی در تهران بدون متقاضی است. با مقایسه میزان حقوق دریافتی معلمان کشور با حقوق دریافتی معلمان هم‌سطح در کشورهای توسعه‌یافته، قصد داریم به یکی از اصلی‌ترین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان تهران به دلیل انتشار مطالب بدون سند و خلاف واقع علیه یک کانال تلگرامی و سه فرد دیگر اعلام جرم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اصولگرایان که در انتخابات 94 مجلس خود را «جمنا» (جبهه مردمی نیروهای انقلاب) و در انتخابات 98 «شانا» (شورای ائتلاف نیروهای انقلاب) نامیده بودند، در همایش اخیر نیز از نام جدید خود رونمایی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود پزشکیان در گفتگویی با شرق گفت: ما اگر وارد FATF نشویم، پول‌های خودمان را هدر می‌دهیم، تورم را افزایش می‌دهیم و باعث کاهش قدرت خرید مردم می‌شویم.