سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

حقوق نجومی

حقوق نجومی

خبرگزاری دانشجو

دکتر سعید رمضانی، هیات علمی دانشگاه و رییس هیات مدیره انجمن نگهداری و تعمیرات ایران به مناسبت مراسم ششمین جایزه ملی تعالی نگهداری و مدیریت دارایی‌های ایران، که در روز 27 شهریور در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو اظهار داشت: انجمن علمی نگهداری و تعمیرات ایران با ایجاد"جایزه تعالی نگهداری و مدیریت دارایی" بدنبال ایجاد یک مسیر و راه برای ارتقا بهره...

وب‌گاه مشرق نیوز

گرچه هشدار کارشناسان درباره اینکه زلزله میلیون‌ها نفر در پایتخت را آواره می‌کند، حسابی ترسناک است؛ اما ترسناک‌تر از این هشدار، خبر زندگی زوج‌های جوان در خانه‌های 25 متری بود!

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری از تشکیل کمیته تحقیق و تفحص از فعالیت‌های مالی صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد. صندوق ذخیره فرهنگیان وارد روزهای حساس می شود کمیته تحقیق و تفحص از فعالیت‌های مالی صندوق ذخیره فرهنگیان تشکیل می شود عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری از تشکیل کمیته تحقیق و تفحص از فعالیت‌های مالی صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین «احمدحسین فلاحی» عضو...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در بند 29 قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف شده در نخستین سال اجرایی‌شدن این قانون (سال 96) سامانه حقوق و دستمزد مدیران دولتی را راه‌اندازی کند تا مردم به‌طور شفاف به فیش‌های حقوقی آنها دسترسی داشته باشند.

وب‌گاه گسترش

ژابی که تا سال قبل در دسته سوم اسپانیا مربیگری می‌کرد، حالا پس از توماس توخل بیشترین دستمزد را در فوتبال آلمان می‌گیرد. ژابی آلونسو حالا یکی از پردرآمدترین مربیان بوندسلیگا محسوب می شود. روزنامه بیلد آلمان دستمزد هافبک سابق رئال مادرید روی نیمکت بایرلورکوزن را فاش کرد و مشخص شد که او 6 میلیون یورو خالص دستمزد می‌گیرد. ژابی که تا سال گذشته مربی تیم دوم سوسیداد بود، در میانه‌های فصل هدایت...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک روزنامه نگار به انتشار فیش حقوق نجومی معاون صندوق ذخیره فرهنگیان واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک نماینده مجلس با بیان اینکه کمیته تحقیق و تفحص برای نظارت بر وضعیت فعالیت های مالی صندوق ذخیره فرهنگیان تشکیل شده است، عنوان کرد: نباید فعالیت های صندوق را به حال خود رها کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری از تشکیل کمیته تحقیق و تفحص از فعالیت‌های مالی صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به موضوع حقوق نجومی در صندوق ذخیره فرهنگیان ورود خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه فرهیختگان در گزارشی به ماجرای فیش‌های نجومی و دومینوی انتشار و افشاگری اخیر دریافتی نجومی معاون صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

«حقوق 170 میلیون تومانی مدیرعامل شرکت لیزینگ ملت با دستور مدیر بانک ملت!». این مطلبی بود که 19 تیرماه سال جاری به نقل قول از پایگاه خبری تحلیلی رویداد 24 در بولتن نیوز منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسن نوروزی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی گفت: تمام بودجه عمرانی که مجلس به دولت می‌دهد 200 هزار میلیارد تومان و بودجه‌ای که به شهرداری داده می‌شود 120 هزار میلیارد تومان است. این بودجه کجا کنترل می‌شود؟

وب‌گاه مشرق نیوز

کارگران فروشگاه رفاه نسبت به تعدیل فراوان و تاخیر در پرداخت حقوق‌ها معترض هستند اما با این شرایط شاهد پرداخت اضافه‌کاری 100 میلیونی به جناب مدیرعامل هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی گفت: حدود یک ماه پیش گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در هیات 12 نفره به تصویب نهایی رسید و پس از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه در صحن مجلس قرائت خواهد شد.