پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حمایت از تیم لیگ برتری هندبال فرازبام خایز دهدشت وظیفه همه مسئولان است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
حمایت از تیم لیگ برتری هندبال فرازبام خایز دهدشت وظیفه همه مسئولان است

یاسوج - ایرنا - فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت را یکی از افتخارات استان دانست و گفت: حمایت از تنها تیم لیگ برتری وظیفه همه مسئولان و بخصوص استاندار است.

به گزارش ایرنا، سردار حمید خرمدل چهارشنبه شب در آیین تجلیل از قهرمانان باشگاه فرهنگی ورزشی فرازبام خائیز و همچنین اصحاب رسانه کهگیلویه اظهارداشت: فرازبام متعلق به استان است و همه مسئولان در حمایت از این تیم برای درخشش در رده های ملی مسئول هستند.

وی با اشاره به اینکه فرازبام طی 2 دوره حضور در لیگ برتر موفقیت های خوبی کسب کرده گفت: در صورت حمایت همه جانبه این تیم در آینده افتخارات خوبی را برای استان کسب خواهد کرد.

خرمدل تصریح کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد در حوزه های مختلف بخصوص ورزش دارای استعدادهای درخشانی است که می طلبد مسئولان با حمایت زمینه توسعه استان را فراهم کند.

فرماندار کهگیلویه نیز در این آیین با تاکید بر حمایت همه جانبه از این تیم گفت: برای ادامه روند روبه رشد فرازبام در لیگ برتر اعتبارات خوبی تخصیص داده خواهد شد.

علیرضا اتابک تصریح کرد: هزینه تیم داری با توجه به خصوصی بودن باشگاه هندبال فرازبام بسیار سخت و می طلبد از همه ظرفیت ها برای توسعه و موفقیت هندبال در سطح استان به نحو احسن استفاده کرد.

امام جمعه دهدشت نیز در این آیین تلاش جهادی ورزشکاران هندبال فرازبام در رده های سنی مختلف را قابل تقدیر دانست و گفت: فرازبام با حضور خود در لیگ برتر توانست روحیه ورزش و نشاط اجتماعی را در بین جوانان تقویت کند.

حجت الاسلام علی وحدانی فر افزود: با توجه به سابقه تاریخی و دینی بلادشاپور حضور موفقیت امیز تیم هندبال این شهر در لیگ برتر می تواند نام و آوازه دوباره بلادشاپور را احیا و روند توسعه آن را شتاب بخشد.

وی اضافه کرد: مسئولان با حمایت از این استعدادها علاوه بر کاهش آسیب های اجتماعی می توانند روحیه نشاط و ورزش را در بین جوانان نیز ایجاد کنند.

تیم هندبال فراز بام خاییز دهدشت در اولین حضور خود در لیگ برتر سال 97- 98 رتبه سوم و در سال جاری نیز رتبه پنجم لیگ برتر هندبال را کسب کرد.

در پایان این همایش از قهرمانان باشگاه و اصحاب رسانه شهرستان کهگیلویه با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

*س_برچسب‌ها_س*