سه‌شنبه 10 مهر 1403

حملات جدید حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل / آژیر خطر در ده‌ها شهرک به صدا درآمد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
حملات جدید حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل / آژیر خطر در ده‌ها شهرک به صدا درآمد

اقتصادنیوز: در پی حملات حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل صدای انفجارهای قوی و متوالی در تعدادی از شهرها و شهرک‌های مناطق شمال فلسطین اشغالی شنیده شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند صدای آژیر خطر در دهها شهرک اطراف حیفا، عکا، نهاریا، شهر الجلیل و مناطق مختلف در شمال فلسطین اشغالی با احتمال حملات موشکی از سوی مقاومت لبنان به صدا درآمد. ارتش رژیم صهیونیستی محدودیت تجمعات در فلسطین اشغالی را تشدید و اعلام کرد یک موشک به سمت منطقه‌ای در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد. رسانه‌های اشغالگر گزارش کردند موشک‌های بالستیک از جنوب لبنان به سمت شهر حیفا و مقر شرکت صنایع نظامی رافائل در این شهر شلیک شد. همچنین موشک‌هایی به صورت مستقیم به عکا، شلومی در نزدیکی مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی اصابت کردند و 46 شهرک‌نشین صهیونیستی هنگام فرار به پناه‌گاه‌ها زخمی شدند.

خبر مرتبط تل‌آویو در تله؛ مختصات حزب‌الله بعد از سید حسن نصر‌الله

اقتصادنیوز: به باور ناظران حملات تند اسرائیل به مواضع حزب الله موجب شده تا اسرائیل درگیر اشتباه محاسباتی شود. از منظر تحلیلگران، تلاش نتانیاهو برای حمله زمینی به لبنان و هدف قرار دادن زرادخانه حزب الله نوعی خود زنی است.

در مقابل خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطقی از بعلبک را هدف قرار دادند. 4 تن در حملات این رژیم به منطقه البقاع در شرق لبنان به شهادت رسیدند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
حملات جدید حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل / آژیر خطر در ده‌ها شهرک به صدا درآمد 2