چهارشنبه 13 تیر 1403

حملات «سرایا القدس» به مواضع رژیم صهیونیستی / انهدام تانک مرکاوای در این منطقه

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
حملات «سرایا القدس» به مواضع رژیم صهیونیستی / انهدام تانک مرکاوای در این منطقه

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حمله به مواضع رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن یک تانک مرکاوای این رژیم خبر داد.

سرایا القدس امروز (دوشنبه) اعلام کرد که در ادامه حملات علیه مواضع رژیم صهیونیستی، یک تانک مرکاوای این رژیم را در جنوب غربی شهر رفح با آر. پی. جی هدف قرار داده و با نظامیان مستقر در اطراف قبرستان این منطقه درگیر شده است.

سرایا القدس همچنین اعلام کرد که مقر فرماندهی دشمن در پایگاه نظامی «امیتای» را با موشک‌های 107 هدف قرار داده است.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین اعلام کرد: شهرک کزوویم، العین الثالثه، نیرم، صوفا، حولیت و دیگر شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را هدف حمله موشکی قرار داده و این حملات در واکنش به جنایت‌های دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین صورت گرفته است.

پیشتر سرایا القدس اعلام کرده بود که نیروها و تجهیزات رژیم صهیونیستی را در محله «الشجاعیه» در شرق شهر غزه گلوله باران کرده اند.

سرایا القدس روز جمعه هشتم تیرماه نیز با کشاندن گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی به یک منزل بمب گذاری شده در محله الشجاعیه شهر غزه، شماری از آن‌ها را به هلاکت رساند.

نیروهای مقاومت در منطقه «صلاح الدین» شهر غزه و محله «السعودی» و اردوگاه «الشابوره» رفح نیز با نظامیان اشغالگر درگیر شدند و شماری از آن ها را کشته و یا زخمی کردند.

گردان های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز از اجرای موفق یک کمین و گرفتن تلفات از نظامیان متجاوز در شرق شهر رفح خبر داد.

القسام در بیانیه ای اعلام کرد که گروهی از نظامیان دشمن صهیونیستی را به داخل یک ساختمان در شرق شهر رفح کشانده و آن را منفجر کرده است.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.