یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حمل و نقل جاده ای

حمل و نقل جاده ای

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان تهران از پایانه غرب بازدید میدانی کرد و تصمیماتی در خصوص ساماندهی وضعیت مسافرانی که قصد سفر به مقاصدی غیر از مرزهای شش گانه دارند، گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دادستان عمومی و انقلاب تهران، در راستای صیانت از حقوق عامه و تأکیدات ریاست قوه قضائیه در جهت تکریم زوار سرور و سالار شهیدان (ع) از پایانه مسافربری غرب بازدید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که ظرفیت تمامی پروازهای مسیر مشهد به بغداد و نجف از چند روز گذشته تکمیل شده است اما برخی دفاتر مسافرتی و دلالان فضای مجازی، بلیت های سفر هوایی به اربعین را به چندین برابر قیمت مصوب می فروشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه هفت هزار دستگاه اتوبوس کار جابجایی زائران اربعین در مرزهای کشور با عراق را برعهده دارند، گفت: تلاش خواهیم کرد تا از ظرفیت دیگر نهادها و دستگاه ها، یک هزار دستگاه اتوبوس دیگر به این ناوگان اضافه شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: از اول تا چهارم شهریورماه تردد موتورسیکلت در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در دنیای امروز، کشورهای سراسر جهان مخصوصا کشورهای عربی در تلاش هستند تا از انرژی های فسیلی روی برگردانده و جهت خود را به سمت انرژی های پاک تغییر دهند. هیدروژن نیز به عنوان یکی از انرژی های پاک یک جایگزین تمیز برای متان است که به عنوان گاز طبیعی نیز شناخته می شود.

وب‌گاه الف

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: پل صلواتی در مسیر ارتباطی جاده ایلام - مهران با هدف رفع گره‌های ترافیکی و تسریع در تردد زوار در ایام اربعین حسینی (ع) زیر بار ترافیک رفت.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: امسال همزمان با هفته دولت 21 پروژه راهداری در نقاط مختلف این استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وب‌گاه الف

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: درآستانه پیاده روی زائران اربعین حسینی، همه گیت های خروجی و ورودی زائران در پایانه مسافری چذابه فعال شد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - اهواز - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: درآستانه پیاده روی زائران اربعین حسینی، همه گیت های خروجی و ورودی زائران در پایانه مسافری چذابه فعال شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

آیین نامه اجرایی واردات انواع کشنده، کامیون، اتوبوس، مینی بوس و ون مورد نیاز با عمر کمتر از پنج سال ابلاغ شد.

وب‌گاه عصر ایران

به واسطه شن‌زدگی روی ریل و برای تامین ایمنی مسافران، حرکت یک رام قطار رفت مشهد - سرخس در نوبت عصر متوقف شد که فردا صبح و با بهبود شرایط جوی این قطار محلی عازم سرخس می شود.

وب‌گاه گسترش

گمرک جمهوری اسلامی ایران جزئیات ضوابط گمرکی برای برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین امسال را اعلام کرد.