جمعه 28 اردیبهشت 1403

حمل و نقل جاده ای

حمل و نقل جاده ای

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیست و نهمین آزمون تأسیس و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی در سال 1402، صبح جمعه چهاردهم مهرماه منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه گسترش

کرج - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر نیمه سنگین است. علی زندی فر گفت: ترافیک در آزادراه کرج - تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، نیمه سنگین، از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران نیز نیمه سنگین است. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران...

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از شناسایی 14 نقطه حادثه خیز جدید در راه‌های استان خبر داد و گفت: از این تعداد 2 نقطه حادثه‌خیز رفع شده و رفع و اصلاح پنج نقطه دیگر نیز در دست مطالعه و بررسی است.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: به منظور افزایش تبادلات مرزی ایران و پاکستان و استفاده از ظرفیت های مرزی سیستان و بلوچستان مقرر شد تردد کامیون های ترانزیتی در پایانه مرزی میرجاوه از 200 دستگاه کنونی به 800 تا هزار دستگاه افزایش یابد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ایران سرزمین فرصتهای لجستیکی است، گفت: آمادگی واگذاری ظرفیت‌های بندری را به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی داریم.

خبرگزاری مهر

آستارا - رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از تملک 7 هکتار زمین برای پایانه جدید مرزی در آستارا خبر داد و گفت: سازمان راهداری آمادگی کامل برای ساخت پایانه مرزی در این زمین را دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع توفان و ریزگرد در منطقه سیستان2 هزار و 278 نفر راهی بیمارستان شدند و 157 نفرنیز اکنون بستری هستند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس اداره ترانزیت راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: حمل یکسره بار ترانزیتی ناوگان خارجی از مرزهای سرخس و لطف آباد این استان از چند روز گذشته آغاز شده است و در حال حاضر فرایند تبادل یدک و یا ترانشیپمنت برای ناوگان ترانزیتی خارجی انجام نمی شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر راه و شهرسازی از نصب سامانه سپهتن روی 10500 دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: از این تعداد داده‌های 6000 (57 درصد) اتوبوس قابل دریافت است.

وب‌گاه الف

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود بالغ بر 129 خودرو به گیلان طی دو روز گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای شهریورماه تا بیست و نهم این ماه، دو میلیون و 190 هزار و 903 خودرو وارد گیلان شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری گفت: مسافران بلیت اتوبوس را اینترنتی و یا از طریق خود شرکت‌های حمل و نقل مسافری خریداری کنند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: 45هزار نفر از ساعت صفر بامداد امروز شنبه تا ساعت 23 به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای از مشهد خارج و عازم شهرهایشان در سراسر کشور شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: در زمان حاضر ترافیک در آزادراه رشت _ قزوین (از مسیر شمال به جنوب) قبل از شهر رودبار به طول یک کیلومتر سنگین و در مسیر مخالف به سمت رشت روان است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بانه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، محور بانه - سقز روز شنبه از ساعت 6 صبح مسدود می شود.