جمعه 14 اردیبهشت 1403

حمل و نقل جاده ای

حمل و نقل جاده ای

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: طبق تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا، مدارس مقطع دبستان و متوسطه اول استان تهران غیر از فیروزکوه، روز دوشنبه غیرحضوری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی زندی‌فر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب محدوده‌های ماسال، انارک، هزارچم و سیاه بیشه سنگین است.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون اعتباری معادل 23 هزار و 100 میلیارد ریال در سطح راه های استان و منتهی به پایانه مرزی مهران هزینه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

300 دستگاه پل در محورهای اصلی و فرعی خراسان شمالی نیازمند تعمیر و بازسازی بوده و 100 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه سنگین است.

وب‌گاه گسترش

کارشناس حوزه انرژی گفت: در حال حاضر قیمت تمام شده بنزین و گازوئیل و اختلاف 100 برابری آن با بیرون مرز‌های کشورمان زمینه قاچاق 20 میلیون لیتر سوخت گازوئیل و بنزین را در روز فراهم کرده است. محمد علی قدیری کارشناس حوزه انرژی گفت: در حال حاضر در کشور شاهد توزیع بیش از 200 میلیون لیتر سوخت بنزین و گازوئیل در روز هستیم، توزیع این حجم از سوخت در حالی اتفاق می افتد که در گازوئیل اختلاف قیمت...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

کارشناس حوزه انرژی گفت: در حال حاضر قیمت تمام شده بنزین و گازوئیل و اختلاف 100 برابری آن با بیرون مرز‌های کشورمان زمینه قاچاق 20 میلیون لیتر سوخت گازوئیل و بنزین را در روز فراهم کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز در کشور همزمان با نزدیک شدن به روز‌های سرد سال و لغزنده بودن جاده‌ها نقش بسیار موثری در کاهش افزایش میزان تصادفات جاده‌ای دارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران از سفر رییس سازمان حمل و نقل جهانی به کشورمان در آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: قرار است در این سفر تفاهم نامه هایی در خصوص ارتقای شرایط حمل و نقل ترانزیتی ایران امضا شود.

وب‌گاه گسترش

شرایط و ضوابط واردات انواع خودرو تجاری کارکرده برای تمام واردکنندگان انواع کشنده، کامیون، اتوبوس، مینی بوس و ون با عمر کمتر از 5 سال به شرح زیر ابلاغ شد. 1. تمام شرکت های واردکننده با سقف تعدادی در هر مرحله می توانند نسبت به واردات انواع کشنده، کامیون، اتوبوس، مینی بوس و ون با عمر کمتر از 5 سال مورد نیاز حمل و نقل عمومی و به ویژه ناوگان مورد نیاز جابجایی زائران اربعین حسینی اقدام کنند: گروه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهدی صفایی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: جاده کوهستانی و پرتردد کندوان مدت به مدت یک ماه در ساعاتی از روز برای ایمن سازی مسدود می شود.

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: جاده کوهستانی و پرتردد کندوان مدت یک ماه از 23 مهر ماه تا 24 آبان ماه سال جاری در ساعاتی از روز برای ایمن سازی مسدود می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

تخصیص سهمیه به وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث ممنوع شد. تخصیص سهمیه به وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث ممنوع شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ بر اساس قانون بیمه اجباری، ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت موظف است تا از تخصیص سهمیه به وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث جلوگیری کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس قانون بیمه اجباری، ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت موظف است تا از تخصیص سهمیه به وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث جلوگیری کند.