پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

حمل و نقل جاده ای

حمل و نقل جاده ای

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: بر اساس قانون بیمه اجباری، ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت موظف است تا از تخصیص سهمیه به وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث جلوگیری کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون صنایع مدیریت حمل و نقل سوخت کشور گفت: اگر دارندگان وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث اقدام به تمدید بیمه نامه خود در یکماه نکنند، وارد لیست خاکستری شده و به هنگام سوختگیری در ماه دوم پیغام" خطا بیمه" را دریافت خواهند کرد که به منزله غیرفعال شدن کارت سوخت شان است.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس قانون بیمه اجباری، ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت موظف است تا از تخصیص سهمیه به وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث جلوگیری کند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: 19 میلیون و 463 هزار خودرو سبک در 6 ماه سپری شده از سال جاری از استان کرمانشاه تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 24 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال اعمال خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

جعفر شهامت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی نیز در این نشست کمبود ناوگان مسافربری خراسان رضوی بویژه در روزهای اوج سفر مانند اربعین و دهه آخر صفر را 400 دستگاه اتوبوس عنوان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روسیه موشک ضد کشتی نپتون اوکراینی را در سواحل کریمه شناسایی و منهدم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسیه موشک ضد کشتی نپتون اوکراینی را در سواحل کریمه شناسایی و منهدم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: ترافیک امروز در آزاد راه قزوین به رشت حد فاصل منجیل تا رودبار به طول 14 کیلومتر بسیار سنگین است. غلامعلی نیک فهم اظهار کرد: ترافیک در داخل شهر رودبار در مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب نیز سنگین است. وی بیان کرد: ترافیک در مسیر سیاهکل - سنگر در محدوده قاضیان و شهرستان سنگین است و در بقیه راه های گیلان وضعیت تردد عادی و روان است.

خبرگزاری ایرنا

رشت _ ایرنا _ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: ترافیک امروز در آزاد راه قزوین به رشت حد فاصل منجیل تا رودبار به طول 14 کیلومتر بسیار سنگین است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: جاده چالوس هم اکنون به علت تخلیه بار ترافیکی از جنوب به شمال یک طرفه شده است. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: جاده چالوس هم اکنون به علت تخلیه بار ترافیکی از جنوب به شمال یک طرفه شده است. زندی فر گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روزچهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس...

وب‌گاه خبر آنلاین

صدا و سیما نوشت: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: جاده چالوس هم اکنون به علت تخلیه بار ترافیکی از جنوب به شمال یک طرفه شده است.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در 6 ماه نخست سال بیش از پنج میلیون تن کالای اساسی از بندر امام (ره) بصورت حمل کامیونی به سراسر نقاط کشور جابجا شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیست و نهمین آزمون تأسیس و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی در سال 1402، صبح جمعه چهاردهم مهرماه منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه گسترش

کرج - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر نیمه سنگین است. علی زندی فر گفت: ترافیک در آزادراه کرج - تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، نیمه سنگین، از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران نیز نیمه سنگین است. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران...