جمعه 28 اردیبهشت 1403

حمل و نقل جاده ای

حمل و نقل جاده ای

خبرگزاری مهر

شفت - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شفت گفت: 11.5 کیلومتر آسفالت و روکش راه روستایی شفت با اعتبار حدود 230 میلیارد ریال از ابتدای سال تاکنون انجام شده است.

وب‌گاه الف

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از دایر شدن روزانه سرویس های حمل و نقلی از پیرانشهر به شهرهای ارومیه و تبریز خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - شمال فوق سنگین است و تردد خودروها تا شهرستانک به کندی انجام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان راهداری گفت: با توجه به برآورد تقاضای سفرهای بازگشت زائران که تا آخر هفته جاری به اوج می‌رسد، ناوگان مورد نیاز از استان‌های سراسر کشور به مرزها اعزام می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تردد بیش از 48 میلیون و 587 هزار وسیله نقلیه در 51 محور خراسان شمالی طی 5 ماه امسال ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 2 درصد افزایش را نشان می دهد

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حمایت از تشدید نظارت بر نرخ های حمل و نقل جاده ای، هوایی و ریلی از مبادی مختلف به مقصد پایانه های مرزی عراق از تاریخ 27 مرداد ماه به مدت یک ماه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان حمایت از تشدید نظارت بر نرخ های حمل و نقل جاده ای، هوایی و ریلی از مبادی مختلف به مقصد پایانه های مرزی عراق از تاریخ 27 مرداد ماه به مدت یک ماه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: اتوبوس های برون شهری از فردا با 25 درصد کاهش نرخ بلیط، زائران را به سمت مرزها جهت عزیمت به عراق انتقال می دهند.

وب‌گاه گسترش

همزمان با کاهش تقاضا برای سفر جاده‌ای تهران - مهران راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران از کاهش قیمت بلیت اتوبوس‌های این مسیر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با کاهش تقاضا برای سفر جاده‌ای تهران - مهران راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران از کاهش قیمت بلیت اتوبوس‌های این مسیر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

بهره‌مندی از مزیت‌های کریدور شمال - جنوب و توسعه ترانزیت مستلزم اتصال بنادر به شبکه ریل سراسری است که تاکنون تعدادی از بنادر از جمله بندر چابهار به شبکه راه‌آهن متصل نشده است.

خبرگزاری ایرنا

اسلامشهر - ایرنا - اسلامشهر محور ارتباطی شهرهای غربی و جنوب غربی پایتخت به تهران به شمار می رود از این رو دولت سیزدهم طی 2 سال گذشته اقدامات درخوری در زمینه راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قائم مقام مدیرعامل و معاون برنامه ریزی، مهندسی و توسعه شرکت صبا فولاد خلیج فارس از آغاز عملیات خاکبرداری طرح توسعه کارخانه صبا فولاد خلیج فارس خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان تهران از پایانه غرب بازدید میدانی کرد و تصمیماتی در خصوص ساماندهی وضعیت مسافرانی که قصد سفر به مقاصدی غیر از مرزهای شش گانه دارند، گرفت.