جمعه 28 اردیبهشت 1403

حمل و نقل جاده ای

حمل و نقل جاده ای

وب‌گاه گسترش

معاون اجرایی رئیس جمهور از تدابیر ویژه حمل و نقلی برای زائران دهه آخر صفر از جمله اضافه شدن 6 رام قطار در مسیر مشهد، روکش آسفالت 1200 کیلومتر از جاده های خراسان رضوی برای تسهیل حمل و نقل جاده ای خبر داد. محسن منصوری در جلسه قرارگاه مرکزی زائرین در مشهد گفت: امسال فصل متفاوتی در خدمت رسانی ایام اربعین سپری شد، در بهترین شرایط اجرایی این مراسم را برگزار کردیم و طبق نظرسنجی‌ها رضایت نسبی...

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از وجود ترافیک بسیار سنگین در محور رشت - قزوین خبر داد و افزود: به علت بسته بودن جاده هراز و چالوس، بار ترافیکی به گیلان با افزایش مواجه شد، که این امر منجر به ایجاد ترافیک از ابتدای شهر لوشان تا شهر رودبار به طول 25 کیلومتر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: ترافیک در آزادراه قزوین رشت حدفاصل ورودی شهر لوشان تا ورودی رودبار فوق سنگین با طول صف 25 کیلومتر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: ترافیک در آزادراه قزوین رشت حدفاصل ورودی شهر لوشان تا ورودی رودبار فوق سنگین با طول صف 25 کیلومتر است. غلامعلی نیک فهم به ایرنا اظهار کرد: هم اکنون ترافیک در شهرهای منجیل و رودبار نیز سنگین است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام‌کرد که از ابتدای امسال تاکنون لکه گیری و روکش آسفالت، اصلاح نقاط پرحادثه، خط کشی، نصب تابلو و علائم و تعمیرات ابنیه فنی راه، با هدف بهبود کیفیت سطح راه و ارتقای ایمنی راه در محورهای منتهی به مشهد مقدس اجرا شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل بازرسی استانداری تهران گفت: نظارت مستمر بر قیمت بلیط ناوگان حمل و نقل ویژه اربعین صورت گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از پهلوگیری یک فروند کشتی حامل 30 هزار تن پودر آلومینیوم در بندر شهید رجایی بندرعباس با پیگیری دستگاه قضایی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: بهره‌مندی از شاخص آسفالت راه روستایی در کردستان 72.2 درصد است و این میزان نسبت به میانگین کشوری 11 درصد کمتر است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از احداث، بهسازی و تکمیل 182 کیلومتر راه های روستایی در 2 سال فعالیت دولت مردمی سیزدهم در این استان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از انجام 100 هزار سفر اربعین توسط تاکسی‌های اینترنتی خبر داد و گفت: در این ایام با انجام 2962 پرواز، 379 هزار و 319 نفر جابجا شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

از ابتدای ماه صفر تا کنون سه میلیون و 620 هزار و 628 زائر از مرزهای زمینی از کشور خارج و در همین بازه سه میلیون و 332 هزار و 813 نفر به کشور بازگشته اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرقت شبکه آرماتوربندی پل های جاده بندرماهشهر به امیدیه از طریق دادستانی این شهرستان در دست بررسی است.

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای از تردد بیش از 2 میلیون و 503 هزار زائر از مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: 6 میلیون و 184 هزار و 395 تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ایلام از اول ماه صفر تا کنون ثبت شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: 162 هزار و 18 زائر اربعین از اوایل بامداد امروز تا ساعت 20 از مرز بین‌المللی مهران تردد کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به استقرار 220 ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه های مرزی خوزستان بیان کرد: اکنون به طور میانگین 150 ناوگان در پایانه مرزی شلمچه و 70 ناوگان در پایانه مرزی چذابه برای جابه جایی زائران مستقر هستند.