جمعه 14 اردیبهشت 1403

حمل و نقل جاده ای

حمل و نقل جاده ای

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی، بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین - رشت با 662 هزار و 907 وسیله نقلیه بوده است، تصریح کرد: محور رامسر - چابکسر نیز با 437 هزار و 329 وسیله نقلیه، دومین محور ورودی پرتردد استان بوده است.

وب‌گاه گسترش

وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد افزایش 25 درصدی بهای بلیت اتوبوس را مطرح کرده و بر آن تاکید دارد که ناوگان اتوبوسرانی و اتحادیه تعاونی‌های مسافربری بر رشد قیمت به میزان نرخ تورم عمومی تأکید می‌کنند.

وب‌گاه الف

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس گفت: سقوط سنگ حوالی ساعت 10 امروز در منطقه سیاه بیشه کندوان خسارت جانی و مالی نداشت اما ماشین آلات راهداری برای پاکسازی جاده به منطقه اعزام شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس گفت: سقوط سنگ حوالی ساعت 10 امروز در منطقه سیاه بیشه کندوان خسارت جانی و مالی نداشت اما ماشین آلات راهداری برای پاکسازی جاده به منطقه اعزام شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی اعلام کرد: در زمان حاضر میانگین ضریب اشغال هتل ها و اماکن اقامتی این استان 70 درصد است که با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه بیشتر از پیش بینی هاست.

وب‌گاه فرارو

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: بیشترین تعداد سفر‌ها در ایام نوروز امسال به مقصد مشهد، شیراز، اصفهان و در مجموع شهر‌های دارای اماکن زیارتی بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید کمال هادیان فر معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بخش‌های مختلف پایانه مسافربری جنوب تهران شامل غرف شرکت‌های حمل و نقل و تعاونی ها، سالن انتظار، سکو‌ها و ناوگان اتوبوسی، با کارکنان، مسافران و رانندگان ناوگان عمومی جاده‌ای گفتگو کرد. وی با اشاره به آخرین وضعیت آماری سفر‌های نوروز 1403 اظهار کرد: در سفر‌های نوروزی 1402 بالغ بر 16...

خبرگزاری تسنیم

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از جابجایی 6 میلیون و 500 هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی از 24 اسفند 1402 تا هفتم فروردین 1403 خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری از ابلاغ بخشنامه افزایش کرایه حمل توسط رئیس سازمان راهداری خبر داد و گفت: سال گذشته 250 میلیون مسافر در کشور جابجا شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاتری دانشجو به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، داریوش امانی اظهار داشت: از 24 اسفند 1402 تا به امروز تعداد سفر‌های نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر جاده‌ای بیش از یک درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است. وی افزود: همچنین از ابتدای پویش چشم به راهیم تا به امروز، 52 درصد مسافرین با اتوبوس، 32 درصد با مینی بوس و 16 درصد با سواری کرایه...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از رشد یک درصدی جابجایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در سفر‌های نوروزی 1403 نسبت به سفر‌های نوروزی سال گذشته خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای گیلان از ورود حدود 600 هزار خودرو به این استان خبر داد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش 11 درصدی را نشان می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای گیلان از ورود حدود 600 هزار خودرو به این استان خبر داد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش 11 درصدی را نشان می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از افزایش آمار جان باختگان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: از 24 اسفنده ماه گذشته تاکنون 321 مورد ثبت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصا نیوز: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از افزایش آمار جان باختگان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: از 24 اسفنده ماه گذشته تاکنون 321 مورد ثبت شده است.