جمعه 14 اردیبهشت 1403

حمل و نقل جاده ای

حمل و نقل جاده ای

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صدور مجوزهای روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری تهران به علت تداوم آلودگی هوا تا چهارشنبه ممنوع شد.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان اعلام کرد: از مجموع 3 هزار و 300 میلیارد تومان مصوبه سفر در بخش راه و شهرسازی، یکهزار و 200 میلیارد تومان مختص راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوده که به زودی ابلاغ می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمل و نقل سازمان راهداری گفت: دریافت خسارات وارده به رویه و ابنیه فنی راه ناشی از تخلفات اضافه بار 50 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آزاد سازی نزدیک به 200 خودرو در برف اطلاع داد. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آزاد سازی نزدیک به 200 خودرو در برف اطلاع داد. به گزارش عرشه آنلاین، ایرج دست نشان در خصوص وضعیت جوی و تردد در محورهای مواصلاتی استان آذربایجان غربی افزود: کولاک برف در محور خوی - چالدران همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ویدئویی از کولاک برف شدید در روستای ممش‌خان شهرستان خوی را ببینید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آزاد سازی نزدیک به 200 خودرو در برف اطلاع داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جاده پونل به خلخال به علت بارش برف و عدم وجود ایمنی لازم تا اطلاع ثانوی در حوزه استحفاظی استان گیلان مسدود است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته سرپرست اداری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال، جاده پونل به خلخال به علت بارش برف و عدم وجود ایمنی لازم تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وب‌گاه فرارو

دریافت قبض و یا پیامک جریمه رانندگی هرچند به دلیل رعایت نکردن قانون صادر می‌شود، اما برای هیچ‌کس خوشایند نیست اگرچه پلیس آن را بازدارنده نمی‌داند و معتقد است که رقم آن به تناسب شرایط اقتصادی جامعه کافی نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون راهداری سازمان راهداری گفت: دریافت عوارض از جاده‌ها و بزرگراه‌های کشور منتفی شده است و فعلا فقط در آزادراه‌ها عوارض دریافت می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون استاندار تهران اعلام کرد مجوزهای طرح ترافیک توسط شهرداری تهران در این بازه زمانی صادر نمی‌شود.

وب‌گاه الف

معاون استاندار تهران از غیر حضوری شدن کودکستان‌ها و مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از فیروزکوه و بخش رودبارقصران در دو نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه 27 آذرماه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون استاندار تهران از غیر حضوری شدن کودکستان‌ها و مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از فیروزکوه و بخش رودبارقصران در دو نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه 27 آذرماه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، برنامه صف اول شبکه خبر با حضور آقای افندی‌زاده معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی به بررسی موضوع صنعت حمل و نقل دستاورد‌ها و مشکلات آن پرداختند. مشروح این گفتگو را در ادامه می‌بینید: سوال: 26 آذر روز حمل و نقل است، مناسبتش پیام تاریخی است که رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران صادر کردند خطاب به کامیونداران برای رفع مشکل تخلیه بار‌ها از کشتی‌ها در روز‌هایی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: هدف‌گذاری‌ها برای حذف 90 درصد تصادفات و تلفات جاده‌ای بر مبنای رویکردهای جهانی و تحول فناوری بین سال‌های 2020 تا 2040 انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از تحقق ماده هفت اصل 44 قانون اساسی مبنی بر ثبت مجوزها در درگاه ملی در این اداره کل خبر داد و گفت: در این اداره کل در راستای اجرای این قانون در بخش حمل و نقل جاده‌ای 15 نوع مجوز را به صورت غیر حضوری صادر می‌کند.