پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

حمل و نقل جاده ای

حمل و نقل جاده ای

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای گیلان از ورود 400 هزار و 743 وسیله نقلیه به استان گیلان طی 6 روز گذشته، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای گیلان گفت: طی 6 روز گذشته، 400 هزار و 743 وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش در ورود را نشان می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی، بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین - رشت با 209 هزار و 934 وسیله نقلیه بوده است، تصریح کرد: محور رامسر - چابکسر نیز با 112 هزار و 464 وسیله نقلیه، دومین محور ورودی پرتردد استان بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی: هم اکنون شاهد بارش برف به صورت پراکنده در محورهای شمالی استان هستیم اما با وجود بارش برف تمام محورهای ارتباطی استان باز است.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی: بارش در شمال استان مخصوصاً در محورهای مواصلاتی شهرستان چالدران، مسیر خوی - رازی و ماکو آواجیق در مناطق کوهستانی و گردنه‌ها به صورت برف خفیف و در مناطق پایین دست نیز به صورت باران گزارش شده است.

وب‌گاه گسترش

پویش فرهنگی_ایمنی «چشم به راهیم» در طرح نوروزی 1403 با استفاده از ظرفیت‌های رسانه و صدا و سیما و با هدف فرهنگ سازی به مسافران در حوزه ایمنی از 25 اسفند ماه 1402 تا 13 فروردین 1403 اجرا می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفر‌های نوروزی آغاز شده و تمامی دستگاه‌های مرتبط با حمل ونقل عمومی برای ارائه خدمات به مسافران آماده هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام سازمان راهداری پیش فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس‌های برون شهری از 20 اسفند ماه آغاز می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق اعلام سازمان راهداری پیش فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس‌های برون شهری از فردا 20 اسفند ماه آغاز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر سابق نفت اظهار داشت: برخی به دنبال این هستند با ظاهر خیرخواهانه در اذهان ما تاثیر بگذارند و روش‌هایی برای قراردادها پیشنهاد کنند که به جایگاه شرکت نفت خدشه وارد کنند و به فسادهای بزرگی دامن بزنند. بنده نگرانم و باید تذکر دهیم که این اتفاق نیفتد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال دستگاه‌های مرتبط با حمل و نقل، برنامه‌ریزی‌های لازم برای تسهیل سفرهای نوروزی را انجام داده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزایش 25 درصدی قیمت بلیت اتوبوس را تکذیب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رانش کوه همراه با سقوط تخته سنگ های بزرگ در منطقه "کتکش" باعث انسداد جاده کجور نوشهر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: جاده‌های این استان درگیر برف و کولاک بوده و سطح محورهای اصلی و فرعی استان لغزنده گزارش شده است.