پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

حمل و نقل جاده ای

حمل و نقل جاده ای

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدارس ابتدایی دماوند و رودهن فردا شنبه به علت لغزندگی معابر و سرما غیرحضوری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با توجه به لغزندگی جاده‌ها از رانندگان خواست هنگام گذر از گردنه‌ها و مناطق برف‌گیر چهارمحال و بختیاری از زنجیر چرخ و تجهیزات لازم استفاده کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بارش برف در نیمه شمالی و غربی کشور باعث کندی عبور و مرور و بسته شدن برخی جاده‌های روستایی شد. این در حالی است که بارش اولین برف زمستانی موجب خوشحالی مردم و به‌ویژه کشاورزان شده.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ریزش هولناک بهمن در گردنه ژالانه کردستان را در ادامه ببینید. ریزش هولناک بهمن در گردنه ژالانه کردستان را در ادامه ببینید. به گزارش عرشه آنلاین؛ اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سروآباد بیان کرد: بارش بیش از 50 سانتی متری برف در گردنه ژالانه سروآباد موجب سقوط پی در پی 5 مورد بهمن سنگین در این مسیر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد.

وب‌گاه الف

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سرپرست ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت با بیان" برنامه‌ای برای تغییر سهمیه ناوگان عمومی برون‌شهری نداریم"گفت: سامانه نوسازی و توسعه ناوگان مسافری راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت با بیان" برنامه‌ای برای تغییر سهمیه ناوگان عمومی برون‌شهری نداریم"گفت: سامانه نوسازی و توسعه ناوگان مسافری راه‌اندازی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حال حاضر، از شدت بارش برف در ارتفاعات و پایین دست بخش لاریجان کاسته شده اما با گزارش های دریافتی در بیش از 30 روستای این بخش تا حدود هفت سانتی متر برف بر سطح زمین نشست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته مسئولان صنعت بیمه، در بیمه مرکزی هیچ بهره‌برداری از سامانه جامع حوادث رانندگی نمی‌توانیم داشته باشیم.

وب‌گاه الف

معاون استاندار تهران با اشاره به تشدید آلودگی هوا در سطح این استان گفت: مهدهای کودک و مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از شهرستان فیروزکوه در 2 نوبت صبح و عصر چهارشنبه 13 دی تعطیل و آموزش غیر حضوری و از طریق فضای مجازی دنبال می‌شود.

وب‌گاه گسترش

نیروگاه های خورشیدی و استفاده از انرژی های تجدید پذیر، یکی از مهم ترین اقداماتی است که می تواند در صرفه جویی انرژی تاثیر بالایی داشته باشد.

وب‌گاه الف

معاون استاندار تهران از لغو صدور مجوزهای روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری تهران تا پایان روز چهارشنبه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته معاون استاندار تهران، صدور مجوزهای روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری تهران تا پایان روز چهارشنبه لغو می شود.