جمعه 14 اردیبهشت 1403

حمل و نقل جاده ای

حمل و نقل جاده ای

خبرگزاری تسنیم

درحالی حدود 8 ماه از مصوبه هیئت وزیران برای واردات اتوبوس می‌گذرد که متقاضیان و شرکت‌های واردکننده بین سازمان راهداری و وزارت صمت پاسکاری می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شتهر تهران، اعتبار پروانه خودرو و فعالیت هر راننده یک ساله است و اگر در رأس موعد نسبت به تمدید اقدام نکنند، رقم به مأخذ اولیه دریافت خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: جاده انار - مهریز یزد که از ظهر امروز (شنبه) مسدود اعلام شده بود، دقایقی پیش با فروکش کردن طوفان بازگشایی شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: جاده انار - مهریز یزد که از ظهر امروز (شنبه) مسدود اعلام شده بود، دقایقی پیش با فروکش کردن طوفان بازگشایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: سقوط سنگ بر روی خودروی سواری در جاده کندوان یک مصدوم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در اثر سقوط سنگ به روی یک خودرو سواری در محور کندوان، یک نفر از سرنشینان این خودرو به شدت مصدوم و برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: سقوط سنگ بر روی خودروی سواری در جاده کندوان یک مصدوم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای گیلان خبر داد که 10 کیلومتر ترافیک در محور سراوان به امامزاده هاشم ایجاد شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون دفتر حمل و نقل سازمان راهداری گفت: در 10 ماهه امسال 123 میلیون مسافر از طریق حمل و نقل جاده‌ای جابه‌جا شده‌اند که نسبت به سال گذشته رشد 18 درصدی داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: هم اکنون شاهد کولاک و مه در گردنه ها و برخی مسیرهای ارتباطی استان هستیم اما با تلاش راهداران تمامی راه ها باز و قابل تردد است.

خبرگزاری تسنیم

در 9 ماهه سال جاری 49.3 میلیارد لیتر فرآورده نفتی و 53 میلیارد لیتر نفت خام از بستر شبکه خطوط لوله به مبادی مصرف انتقال داده شده؛ که بدین ترتیب از تردد بیش از چهار میلیون تانکر نفتکش 25 هزار لیتری در سطح جاده‌های کشور جلوگیری شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دولت از یک سو می گوید سفر هوایی خدمات لوکس است و باید یارانه سوخت هواپیما حذف شود و از سوی دیگر بخشی از بدنه دولت یعنی وزارت راه و شهرسازی با سرکوب قیمت بلیت هواپیما به سفر هوایی یارانه می دهد و باعث ناترازی هزینه و درآمد شرکت های هواپیمایی و زمینگیری آنها شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق بررسی انجام شده در نیمی از استان‌های کشور، 17 درصد از جاده‌ها در مرحله خرابی شدید، 26 درصد در وضع نسبتا خراب و مابقی در مرحله فرسودگی کم است که باید هرچه سریعتر بهسازی آن‌ها اجرایی شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجوز روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری در روز دوشنبه دوم بهمن ماه صادر نمی‌شود و طرح‌زوج و فرد خودروها در محدوده طرح کاهش آلودگی هوا نیز در روز (دوشنبه 2 بهمن ماه) اجرا می‌گردد.

وب‌گاه الف

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: مجوز روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری برای فردا صادر نمی‌شود

خبرگزاری اکو نیوز