شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه حریت نوشت، گزارش‌ها حکایت از آن دارد که در استانبول حدود یک میلیون و 164 هزار ساختمان و بالغ بر چهار میلیون و 500 هزار واحد آپارتمانی وجود دارد که هر یک از آنها بطور میانگین، 3 میلیون و 300 هزار نفر را در خود جای داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امدادگران موفق شدند" هاکان یاسین اوغلو (45 ساله) را در محله "دیونه" در استان هاتای در جنوب ترکیه زنده از زیر آوار بیرون بیاورند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از حمله جدید گروهک تروریستی داعش به شهروندان سوری با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه "حریت" نوشت، براساس نظر کارشناسان، زلزله احتمالی استانبول به لحاظ میزان تخریب به مراتب از زلزله قهرمان ماراش بزرگ تر خواهد بود و زمین لرزه کنونی یک دستگرمی و تمرین محسوب می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرکنسول آمریکا در تبریز قیام 29 تبریز مردم این شهر را در واژه «نهضت ایران در آستانه پیروزی» لقب داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زلزله وحشتناک 7.8 ریشتری در مرز ترکیه و سوریه منجر به کشته شدن بیش از سی هزار نفر در ترکیه شده و همچنان این آمار درحال افزایش است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمین لرزه بزرگی بامداد دوشنبه گذشته (17 بهمن) جنوب ترکیه و شمال سوریه را لرزاند. در جریان این زمین لرزه 7.8 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 04:17 دقیقه بامداد خسارت‌های زیادی به ساختمان‌ها وارد شد و تیم‌های نجات و جستجو در حال آوار برداری و نجات کسانی هستند که در زیر آوارها گرفتار شده‌اند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از اخبار و حواشی زلزله در ترکیه با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر پیشین ایران در انگلیس گفت: همیشه این را نخواهیم که همه امتیازهای حداکثری را ما داشته باشیم و هیچ امتیازی هم ندهیم. اگر این کار را نکنیم و امتیازی هم ندهیم وضعیت همین خواهد بود که امروز می‌بینیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کشور ترکیه در گزارش جدید خود از شمار قربانیان زمین لرزه گفت تعداد کشته‌های این زلزله به 39 هزار و 672 نفر رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خسارت اقتصادی دو زمین لرزه اخیر ترکیه نزدیک به 10 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور و بیش از 84 میلیارد دلار برآورد شده است. این دو زمین لرزه 7.7 و 7.6 ریشتری تا کنون بیش از 31 هزار کشته برجای گذاشته اند و انتظار می رود این آمار افزایش قابل توجهی داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک ایرانی ساکن در منطقه زلزله‌زده آدیامان ترکیه اظهار کرد: هشت روز را به خاطر ترس از زلزله و پس‌لرزه‌های آن در یک تالار عروسی زندگی می‌کردیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از آناتولی، یک روزنامه چاپ ترکیه می‌گوید حزب حاکم این کشور قصد ندارد به دلیل زلزله مرگبار اخیر، زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را تغییر دهد. یک روزنامه چاپ ترکیه روز جمعه در گزارشی اعلام کرد که حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه برنامه‌ای برای تعویق انتخابات عمومی این کشور به دلیل وقوع زلزله اخیر ندارد. بنا به اعلام این رسانه‌ای ترکیه‌ای،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتوبوس اصفهان - زاهدان در محدوده شهرستان بم دچار حریق شد و خوشبختانه این سانحه هیچ تلفات جانی و مصدوم نداشت.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از توزیع اقلام ضروری بین 40 روستای محاصره در برف خبرداد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان آتش‌نشانی بم با بیان اینکه اتوبوس مسافربری اصفهان به زاهدان در محدوده این شهرستان دچار آتش سوزی شد گفت: این اتوبوس مسافر نداشته است.