شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری مهر

بهبهان - مدیر امور آب منطقه شرق خوزستان گفت: در راستای کنترل سیلاب‌های احتمالی، آب از سد مارون بهبهان رها سازی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه‌های خبری پاکستان از یک حمله تروریستی به مرکز پلیس در «کراچی» خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) 27 بهمن ماه در واکنش به ادعای بی اساس «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که مدعی حضور «سیف العدل» سرکرده گروهک تروریستی القاعده در ایران شده در توئیتر نوشت: به مقامات کاخ سفید توصیه می‌کنم بازی شکست خورده ایران هراسی را متوقف کنند، خبرسازی در مورد رهبر القاعده و ارتباط دادن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه چاپ ترکیه اعلام کرد، حزب عدالت و توسعه این کشور قصد ندارد به دلیل وقوع زلزله زمان برگزاری انتخابات آتی را به تعویق بیاندازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خانواده پناهجوی سوری نجات‌یافته از زلزله در آتش‌سوزی جان باختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معصومه، یکی از شهروندان ایرانی ترک زبان که به همراه دو فرزند و همسرش در منطقه زلزله‌زده آدیامان ترکیه زندگی می‌کند در ارتباط با شب وقوع زلزله در این منطقه گفت: من اهل استان آذربایجان شرقی هستم و هشت سال است که به ترکیه آمده‌ام.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در هشدار مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان آمده از تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، اتخاذ تمهیدات لازم توسط مسئولین محترم، احتیاط در تردد بین شهری خودداری شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات سفارت و کنسولی ایران در ترکیه تاکنون مرگ 6 ایرانی در جریان زلزله اخیر ترکیه را تایید کردند که 3 نفر از آنها لژیونرهای تیم نقص عضو بلدیه اسپور مالاتیا بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محور کندوان از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد و در محور هراز، از رودهن به سمت آمل تردد انواع وسایل نقلیه تا پایان روز شنبه 29 بهمن ماه ممنوع است.

وب‌گاه 55 آنلاین

به تازگی امدادگران موفق شدند پس از گذشت 261 ساعت دو فرد را از زیر آوارهای زلزله ترکیه خارج کنند. برای مشاهده این ویدئو از زلزله ترکیه در ادامه این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس آمارهای رسمی تاکنون 38 هزار و 44 نفر بر اثر وقوع زلزله 7/8 ریشتری در منطقه جنوبی ترکیه فوت کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که تعداد کشته‌شدگان این حادثه سهمگین حداقل دو برابر آمار ارائه شده باشد.

خبرگزاری مهر

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: با قدرت تمام تا آخرین لحظه بحران در کنار مردم گرفتار در برف و کولاک هستیم و به امدادرسانی‌های خود به مناطق سردسیر و صعب‌العبور، ادامه خواهیم داد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرروت آمادگی ارگان‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد بحران تاکید کرد و گفت: در همین راستا نیز هشدار‌ها و توصیه‌های لازم به دستگاه‌های امدادی، خدماتی، انتظامی و... داده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دما، نسبت به احتمال سقوط سنگ و ریزش بهمن در ارتفاعات استان هشدار داد و تاکید کرد: کوهنوردان از صعود به ارتفاعات اجتناب کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدمحمد خاتمی در پیامی به چهارمین کنگره سراسری مجمع ایثارگران نوشت: انقلابی که به نظر من از مهمترین اهداف آن زمینه سازی تحقق عینی کرامت انسان و نیز حاکمیت مردم بر سرنوشت بوده هرچند که بر سر راه رسیدن به آن هدف موانع سختی وجود داشت و دارد و اگر چنین است "... کدام طایفه و گروه و طبقه‌ای شایسته‌تر از ایثارگران راستین است که در برابر آنچه حاکمیت مردم بر سرنوشت را تهدید می‌کند و خطر‌هایی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: طبق اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محور کندوان از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد و درمحور هراز، از رودهن به سمت آمل تردد انواع وسایل نقلیه تا پایان روز شنبه 29 بهمن ماه ممنوع است.