شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر خلبان یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به امدادرسانی هوانیروز به مردم استان‌هایی که به علت بارش‌های سنگین در برف و کولاک گرفتار شده‌اند، گفت: بنا بر درخواست وزارت کشور و ستاد بحران و در پی بارش‌های بی‌سابقه و بسته شدن محور‌های مواصلاتی در استان‌های اصفهان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان و خوزستان، بالگرد‌های هوانیروز...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر قربانی گفت: هفت فروند بالگرد شینوک و ترابری اقدام به جابه‌جایی مردم و انتقال بیست تن محموله غذایی به پنج استان گرفتار در برف و کولاک کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دما، نسبت به احتمال سقوط سنگ و ریزش بهمن در ارتفاعات استان هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

براساس آنچه که مقامات سفارت و کنسولی ایران در ترکیه تایید می‌کنند در جریان زلزله اخیر ترکیه تاکنون مرگ 6 ایرانی تایید شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهدی رمضانی اظهار کرد: صلاح‌الدین صالحی، 19 ساله و اهل سقز، بامداد پنجشنبه 27 بهمن ماه مقابل منزل پدری اش به ضرب گلوله افراد مسلح ناشناس به قتل رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چند روزی است که پس از پایان عملیات امداد و نجات و کاهش امیدها برای پیدا کردن افراد مانده در زیر اوار به صورت زنده، روند آواربرداری با تجهیزات سنگین در 10 استان زلزله زده ترکیه با کمک امدادگران از کشورهای مختلف در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود که با پیشرفت آوار برداری‌ها، آمار کشته شدگان این زلزله مخرب و سهمگین افزایش قابل توجهی پیدا کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

همکاری در امور دفاعی و مقابله با همه ابعاد تروریسم و مخالفت با استانداردهای دوگانه در مواجهه با این پدیده مذموم از محورهای اصلی توافق تهران و پکن در حوزه امنیتی و دفاعی در جریان سفر رئیسی به چین بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همکاری در امور دفاعی و مقابله با همه اشکال و ابعاد تروریسم و مخالفت با استانداردهای دوگانه در مواجهه با این پدیده مذموم از محورهای اصلی توافق تهران و پکن در حوزه امنیتی و دفاعی در جریان سفر آیت‌الله رئیسی به چین بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حادثه 11 سپتامبر در آمریکا و حوادث مرگبار در انگلیس باعث شده تا مواجهه با نقشه‌های اسلامی توسط پلیس ضدتروریسم لندن در مرکز توجه قرار بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 40 نفر از مهمانان خانم در سالن پذیرایی حوالی ساعت 12 و 5 دقیقه روز جمعه 28 بهمن ماه در یکی از تالارهای پذیرایی نیشابور دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی‌اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد. تردد روان در آزادراه تهران - شمال و هراز و فیروزکوه مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمشید رحمانی‌فر، پدر نسیم از مسافران هواپیمای اوکراینی خبر داده که تعدادی از خانواده‌ها تصمیم گرفته‌اند از روند دادگاه خارج و شکایت‌شان را مسترد کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های صهیونیستی، امروز (جمعه)، گزارش دادند که مقامات ترکیه، نظامیان صهیونیست را که برای محافظت از تیم امدادی اعزامی این رژیم به ترکیه رفته بودند، خلع سلاح کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فارس در گزارشی آورده، اوایل بهمن‌ماه وقتی رسانه‌های غربی تلاش می‌کردند از یک حمله تروریستی شکست‌خورده به یک مجتمع کارگاهی در اصفهان، موفقیتی برای هم‌پیمانان صهیونیست خود بسازند، موضع‌گیری یک مشاور «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهور اوکراین عجیب به‌نظر می‌رسید.

وب‌گاه فرارو

شورورزی گفت: خوشبختانه شدت مسمومیت مصدومان این حادثه وسیع نبوده و تنها علایم تهوع و سردرد دارند و در حال ترخیص از بیمارستان هستند.