شنبه 29 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اورژانس کرمان گفت: شرایط وزیر ورزش تغییر نکرده است ولی جای نگرانی نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دکتر محمد صابری رئیس اورژانس استان کرمان درباره آخرین وضعیت مصدومان سانحه سقوط بالگرد در شهر بافت اظهار داشت: از 18 مصدومی که به بیمارستان منتقل شدند، دو نفر شب گذشته و همچنین مدیرکل استان یزد صبح امروز ترخیص شدند. 15 نفر نیز در بیمارستان تحت نظر هستند. وی ادامه داد: مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های تهران و آذربایجان شرقی که دیشب سطح هوشیاری پایین...

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس اورژانس کرمان با بیان این که وضعیت سلامت همه مصدومان سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهانش در بافت کرمان خوب است، در مورد شخص وزیر اظهارداشت که باوجود پایین بودن مختصر سطح هوشیاری، علائم حیاتی پایدار دارد.

خبرگزاری مهر

کرمان - رئیس اورژانس کرمان گفت: وزیر ورزش و جوانان همچنان در بخش مراقبتهای ویژه تحت مراقبت قرار دارد و سطح هوشیاری ایشان قابل قبول است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد برای استان‌های ساحلی شمال و جنوب کشور از بارش برف و باران تا سه‌شنبه آینده در برخی استان‌ها خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس فدراسیون شمشیربازی که یکی از مصدومان سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش در شهرستان بافت بود، از انتقالش به استان یزد برای پیگیری‌های درمانی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک دانشمندی هلندی وقوع یک زلزله بزرگ در استانبول را پیش بینی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هوگربیتس در توئیتی دیگر نوشت: اگر موقعیت سیارات به اندازه قبل از زلزله «ازمیت» سال 1999 واضح باشد، هشدار زلزله بزرگ معتبر خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: ما به تمامی سوالات آژانس پاسخ داده ایم و هیچ مسئله‌ای وجود ندارد که ما پاسخ آن را نداده باشیم. به نظرم آن‌ها مسائل و مطالب دیگری را پیدا خواهند کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صابری گفت: نگرانی در مورد وضعیت حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان وجود ندارد و مراحل درمانی وی در حال انجام است.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس پنجره واحد زمین با اشاره به بهره‌برداری از سامانه زمین در 20 استان گفت: در صورت اتصال بیشتر استان‌ها و دستگاه‌های متولی به سامانه پنجره واحد زمین، ضمن افزایش دقت سامانه باعث بالارفتن سرعت پاسخ‌دهی به استعلام‌ها نیز خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اورژانس کرمان گفت: وزیر ورزش شرایط خوبی ندارد و هیچ تغییری در وضعیت او نداشتیم.

خبرگزاری مهر

بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری اروپا - مدیترانه، زمین لرزه 5.6 ریشتری منطقه سالتا در آرژانتین را لرزاند.

خبرگزاری مهر

مرحله بومی گزینی در چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی کلید خورد و داوطلبان این دوره می توانند از یکشنبه 7 اسفند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اورژانس استان کرمان توضیحاتی درباره شرایط فعلی وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد.