شنبه 29 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک دانشمندی هلندی وقوع یک زلزله بزرگ در استانبول را پیش بینی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هوگربیتس در توئیتی دیگر نوشت: اگر موقعیت سیارات به اندازه قبل از زلزله «ازمیت» سال 1999 واضح باشد، هشدار زلزله بزرگ معتبر خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: ما به تمامی سوالات آژانس پاسخ داده ایم و هیچ مسئله‌ای وجود ندارد که ما پاسخ آن را نداده باشیم. به نظرم آن‌ها مسائل و مطالب دیگری را پیدا خواهند کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صابری گفت: نگرانی در مورد وضعیت حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان وجود ندارد و مراحل درمانی وی در حال انجام است.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس پنجره واحد زمین با اشاره به بهره‌برداری از سامانه زمین در 20 استان گفت: در صورت اتصال بیشتر استان‌ها و دستگاه‌های متولی به سامانه پنجره واحد زمین، ضمن افزایش دقت سامانه باعث بالارفتن سرعت پاسخ‌دهی به استعلام‌ها نیز خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اورژانس کرمان گفت: وزیر ورزش شرایط خوبی ندارد و هیچ تغییری در وضعیت او نداشتیم.

خبرگزاری مهر

بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری اروپا - مدیترانه، زمین لرزه 5.6 ریشتری منطقه سالتا در آرژانتین را لرزاند.

خبرگزاری مهر

مرحله بومی گزینی در چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی کلید خورد و داوطلبان این دوره می توانند از یکشنبه 7 اسفند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اورژانس استان کرمان توضیحاتی درباره شرایط فعلی وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشور گفت: گزارش‌های آژانس گزارش‌های جدیدی نیستند که اخیرا منتشر شده باشند. ما در چند ماه اخیر شاهد گزارش‌های متعددی بوده ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: آنچه بلومبرگ مدعی شده، این غنی سازی نبود بلکه بخشی از اتم بود که حتی نمی‌توان آن را در زیر میکروسکوپ مشاهده کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: هنوز نمی‌خواهیم غنی سازی بیشتری انجام دهیم، اگر بخواهیم اورانیوم بیشتری غنی‌سازی کنیم به آسانی اعلام می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد برای استان‌های ساحلی شمال و جنوب کشور از بارش برف و باران تا سه‌شنبه آینده در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز پیش‌بینی زلزله گفت: باید مطالعه تفصیلی تاب آوری با سنجش پارامترهای مختلف در تهران داشته باشیم تا به این نتیجه برسیم که کدام بخش ها آسیب پذیرتر است، تاکنون چنین مطالعه ای درتهران صورت نگرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

لازم است با جدی گرفتن شفافیت در بحث بودجه، شائبه پروپاگاندای تبلیغاتی برخی اقدامات شهرداران از بین برود.