سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: اتحادیه اروپا با حمایت از کی یف به طرف نزاع در اوکراین تبدیل شده است و به نقطه خطرناک درگیری با روسیه نزدیک می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از روز شنبه (30 مهر ماه) دمای هوای تهران به‌تدریج کاهش خواهد یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

لایحه حفاظت رودخانه‌ها و کاهش خطرات سیل که به تصویب هیات وزیران رسیده است، برای طی تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ترافیک سنگین در محور فیروزکوه و تردد روان وسایل نقلیه در محور هراز، آزادراه تهران - شمال و جاده چالوس خبر داد.

خبرگزاری دانا

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ‌زنی سد سقاوه در آینده نزدیک خبر داد.

خبرگزاری دانا

همزمان با 23 ربیع الاول مردم قم با شاخه های گل به استقبال کاروان نمادین حضرت معصومه سلام الله علیه رفتند.

خبرگزاری دانا

فریبرز کرمی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 24 نقطه در 9 شهرستان استان کرمانشاه به صورت امانی حذف شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، آمده است: قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی امید جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی با کسب 6 مدال رنگارنگ، موجبات شادی و شعف مردم عزیز ایران اسلامی را فراهم آورد و تجلی‌بخش اراده و غرور ملی بود.

خبرگزاری مهر

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2381 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 6.8 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

ستارخان تصمیم گرفت پرچم‌های سفید را از فراز خانه‌ها بر‌افکند. با گروهی کوچک که بیش از هفده نفر نمی‌شدند تا ارگ پیش رفت و پرچم‌ها را روفت. همین کار شوری عظیم در دل افسرده تبریزی‌ها دمید.

وب‌گاه مشرق نیوز

تردد وسایل نقلیه از روز جمعه 29 مهر از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد و در محور هراز تردد از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خزعلی بیان کرد: رایزنی کردیم آن‌هایی که کم تقصیر هستند و یا سابقه ندارند بتوانند زودتر آزاد شوند که به بحمدالله این کار انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لایحه حفاظت رودخانه ها و کاهش خطرات سیل که به تصویب هیات وزیران رسیده است، برای طی تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

خبرگزاری دانا

فرماندار ارومیه با اشاره به حادثه رخ داده برای کارگران شرکت اروم تریلر گفت: 52 نفر با گاز آمونیاک مسموم و به بیمارستان اعزام و تحت مداوا قرار گرفتند.

خبرگزاری دانا

علیمراد سرافرازی گفت: در زمینه اعتبارات اراضی شیبدار از 33 میلیارد تومان اعتبار در این خصوص 5.7 میلیارد تومان معادل 18 درصد سهم استان چهارمحال و بختیاری است که اگر این اعتبارات در سال‌های آینده افزایش یابد سهم این استان نیز رشد خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک عضو کمیسیون امنیت ملی در توئیتی نوشت: وزارت ارتباطات یا هر نهاد مسئول تصمیم‌گیر تصمیم غیرکارشناسی فیلترکردن برخی سایت‌های پر مخاطب فضای مجازی تجدید نظر کند.