یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری مهر

در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان، هانس ادو موتسل سفیر این کشور در تهران، صبح امروز از سوی علی باقری به وزارت امور خارجه احضار شد.

وب‌گاه فرارو

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت فلای دبی از مبداء تاشکند به دبی پنجشنبه در شیراز فرود اضطراری داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در حساب کاربری خود در توئیتر با استناد به فیلم یکی از شعار‌های دانشجویان اغتشاشگر این دانشگاه اعلام کرد: ترورجو‌های دانشگاه دستشان به خون شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) آلوده است. در توئیت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران تصریح شده است: فاجعه جنایت بار رخ داده در و شیراز بار دیگر مظلومیت ملت ایران و دشمنی همه جانبه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این ناآرامی‌ها آشوبگران در مسیر منتهی به فرمانداری مهاباد اقدام به تخریب اموال عمومی کردند که منجر به شکسته شدن شیشه‌های تعدادی از بانک‌ها همچون بانک کشاورزی و سپه و ادارات مالیات، ثبت احوال و کمیته امداد شد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت فلای دبی از مبداء تاشکند به دبی پنجشنبه در شیراز فرود اضطراری داشت.

خبرگزاری دانا

سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل متحد گفت: انتظار می‌رود که شورای امنیت سازمان ملل این جنایت وحشتناک (حادثه تروریستی شیراز) را به طور صریح و قوی محکوم نماید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع) امتداد تحرکات خشونت طلبانه‌ای است که برخی کشورهای اروپایی و آمریکا محرک آن هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق آنچه سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرده است، یک ساختمان چهار طبقه در محله یاخچی آباد واقع در شهر تهران منفجر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی استان تهران از رگبار باران، وزش باد شدید و بارش پراکنده برف در ارتفاعات این استان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت فلای دبی از مبداء تاشکند به دبی در شیرازفرود اضطراری کرد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شریف با صدور بیانیه ای حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ علیه السلام را محکوم کرد. بسم الله الرحمن الرحیم وَلَا تَحسَبَنَ الَذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَهِ أَموَاتًا بَل أَحیَاء عِندَ رَبِهِم یُرزَقُونَ و هرگز گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. آل عمران -169 حادثه...

خبرگزاری مهر

شیراز - معاون اول رئیس‌جمهور با اعلام اینکه حمله تروریستی به زائران شاهچراغ با پاسخی پشیمان کننده جبران خواهد شد، گفت: ما به برگ و ساقه کاری نداریم، آن چیزی را که دنبال می‌کنیم ریشه قضیه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه بحرین در بیانیه ای حمله تروریستی شاهچراغ را محکوم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از ظهر امروز پنجشنبه، دو فرد مسلح، یک طلبه را در شهر اسلامشهر مورد هدف گلوله قرار دادند.