سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عصر ایران

این حادثه ساعت 20:44 چهارشنبه 27 مهر در کیلومتر 55 محور خاش به زاهدان رخ داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

وکیل خانواده امینی: به پرونده دسترسی نداریم؛ ابهامات برطرف نشده است

وب‌گاه عرشه آنلاین

وکلا می‌گویند در گزارش کمیسیون پزشکی قانونی به عنوان نظریه کارشناسی به تحقیقات مراجع قضایی استناد شده است. اصل بر این است که این تحقیقات به‌طور کامل در اختیار اولیای دم و وکلای آنان قرار گیرد. بدون دسترسی به اصل پرونده و تحقیقات صورت گرفته نمی‌توانیم به‌طور کامل دلایل متعدد اعتراض را بیان کنیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

«حسین - ج» که به ادعای دروغ رسانه‌های معاند از بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر بوده، سارق زورگیر با سابقه بازداشت، زندان و عناوین متعدد مجرمانه بوده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

جزییات تازه منتشر شده از آتش سوزی زندان اوین! / گزوایای عجیب این حادثه را بخوانید

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی دیگر از میدان‌های تفرقه، تبدیل یک مشکل اجتماعی به مشکل سیاسی است. همه می‌دانند که اینهایی که در آشوب‌های اخیر به تخریب اموال و هتک ارزش‌های ملی و اسلامی دست زدند به دو دسته قابل تقسیم هستند؛ یک دسته که به ایفای مأموریت واگذارشده از سوی دشمنان ملت ایران پرداخته‌اند و یک دسته که گروهی از جوانان کم‌آگاه و هیجان‌زده است.

وب‌گاه فرارو

وکیل خانواده مهسا امینی گفت: هنوز به اصل پرونده مرگ مهسا و روند تحقیقات انجام شده به‌منظور روشن شدن ابعاد ماجرا از جمله چگونگی دستگیری مهسا در پارک طالقانی و هدایت او به داخل ون گشت ارشاد از ساعت 5/6 عصر روز سه‌شنبه 22 شهریورماه سال جاری تا هنگام فوت، دسترسی پیدا نکرده‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در دو روز گذشته دلار تغییر قیمتی را تجربه نکرده است ولی قیمت سکه امامی با فشار اونس کاهشی شده است ولی با این وجود، حباب سکه امامی همچنان در ناحیه پر ریسک بالای 15 درصد قرار دارد که موجب تعدیل قیمت های پیشنهادی برای خرید سکه امامی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص فیلم آتش‌سوزی روی پشت‌بام زندان اوین که در فضای مجازی منتشر شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وکلا درخواست کرده‌اند پرونده جهت بررسی مجدد علت مرگ مهسا امینی به هیاتی دیگر از پزشکان قانونی ارجاع و با دعوت 5 نفر از 10 نفر پزشک متخصص جراحی مغز و اعصاب و نورولوژی و یک پزشک قلب و عروق و یک روانپزشک معرفی‌شده توسط اولیای دم به انتخاب بازپرسی موضوع رسیدگی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وکلای اولیای دم مهسا در لایحه خود خطاب به بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران ضمن اعتراض به گزارش کمیسیون پزشکی قانونی اعلام کرده‌اند در این گزارش علت مرگ مهسا صریحا روشن نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دردهای شکمی نوع اول، مثل درد ناشی از اسهال، نفخ، دل‌پیچه و عادت ماهانه در خانم‌ها را تقریبا همه مردم می‌شناسند و حداقل چند بار در طول زندگی آن را تجربه کرده‌اند.

خبرگزاری دانا

کانادا می‌گوید افراد و نهادهای ایرانی جدیدی را به فهرست تحریم های خود افزوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: علی‌رغم گذشت بیش از سه هفته از اعلام وکالت ما و چندین بار مراجعه من و همکارم به بازپرسی، هنوز به اصل پرونده مرگ مهسا و روند تحقیقات انجام شده به منظور روشن شدن ابعاد ماجرا از جمله چگونگی دستگیری مهسا در پارک طالقانی و هدایت او به داخل ون گشت ارشاد دسترسی پیدا نکرده‌ایم و نمی‌دانیم کدام تحقیق قضایی، مستند گزارش پزشکی قانونی قرار گرفته است.