جمعه 7 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانا

فریبرز کرمی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 29 هزار و 178 خودرو سنگین به مراکز معاینه فنی استان کرمانشاه مراجعه کرده اند.

وب‌گاه عصر ایران

واشنگتن پست به نقل از منابعی ادعا کرده ایران و روسیه در 1 ماه گذشته توافق کرده اند موشک های فاتح -110 و ذوالفقار ایرانی به روسیه ارسال شود.

وب‌گاه عصر ایران

طبق اعلام قوه قضاییه آتش سوزی های شامگاه شنبه 23 مهر در زندان اوین منجر به درگذشت 4 زندانی و مجروح شدن 61 نفر دیگر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابراهیم عزیزی اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی امروز به بررسی اتفاق شب گذشته زندان اوین می پردازند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حامد سلطانی مجری شناخته شده تلویزیون بعد از سانحه رانندگی و درگذشتِ همسر و فرزندش، چند صباحی برنامه مناسبتی و ویژه برنامه حسینیه معلی را اجرا کرد. او در گفت‌وگویی با تسنیم از بازگشتِ با «اعجوبه‌ها» شبکه سه خبر داد و گفت: تولیدِ فصل جدید «اعجوبه‌ها» آغاز شده و اگر خدا بخواهد به زودی در روز‌های آتی روی آنتن خواهیم بود. وی خاطرنشان کرد: این برنامه...

خبرگزاری دانا

قوه قضاییه اعلام کرد که آتش سوزی های شامگاه شنبه 23 مهر در زندان اوین منجر به درگذشت 4 زندانی و مجروح شدن 61 نفر دیگر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آتش سوزی‌های شب گذشته در زندان اوین منجر به درگذشت 4 نفر از زندانیان و مجروح شدن 61 نفر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: در پی درگیری شب گذشته بین برخی از زندانیان بند ویژه سرقت و محکومیت های مالی زندان اوین و آتش سوزی پیش آمده در کارگاه خیاطی این زندان، که منجر به ورود سریع و به موقع نیروهای انتظامی و امدادی شد تعداد قابل توجهی از زندانیان نجات پیدا کرده و از صحنه آتش سوزی به نقطه امن منتقل گردیدند و متاسفانه 4 زندانی نیز فوت شده و تعدادی مجروح شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در خصوص اتفاقات دیشب در اوین یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرد: در میانه آتش سوزی و درگیری با نیروهای حفاظت، تعدادی زندانی اقدام به فرار می کنند. آنها در ضلع شمالی زندان که کوه وجود دارد، وارد میدان مین می شوند. گفته می شود که صداهای انفجار شنیده شده مربوط به همین موضوع بوده است. این در حالی است که یک منبع مطلع در سازمان زندان‌ها ضمن تکذیب خبر انفجار مین در زندان اوین تاکید کرد:...

وب‌گاه منیبان

آتش سوزی شب گذشته در زندان اوین منجر به درگذشت 4 نفر از زندانیان و مجروح شدن 61 نفر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس این گزارش طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، 4 نفر از زندانیان بر اثر استنشاق دود ناشی از آتش سوزی ها درگذشتند و 61 زندانی نیز مجروح شده اند.

وب‌گاه عصر ایران

حال 4 نفر وخیم گزارش شده است / تنها 10 نفر از مصدومان در مراکز درمانی بستری هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم تفرش در مجلس گفت: ادامه قطعی اینترنت موجب تعطیلی بسیاری از مشاغل شده است و امروز صاحبان مشاغل آسیب دیده به شدت نگران هستند.