یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری مهر

ساری - معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از شهادت دو نیروی بسیجی بر اثر حمله تروریستی در شهرستان آمل خبر داد.

خبرگزاری دانا

اتحادیه اروپا با تاخیری 24 ساعته حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات نوشت: ترور بزدلانه جمعی از زوار حرم احمد ابن موسی علیه‌السلام که پس از اتفاقات و حوادث تلخ این روزها - بویژه حادثه‌ی تلخ زاهدان - رخ داد را محکوم می‌کنم و با بازماندگان قربانیان این حوادث ابراز همدردی می‌کنم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شامگاه پنج شنبه در یک عملیات تروریستی در شهر آمل 2 نفر از نیروهای بسیج مردمی به شهادت رسیدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: شامگاه پنج شنبه در یک عملیات تروریستی در شهر آمل 2 نفر از نیروهای بسیج مردمی به شهادت رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به دنبال حمله تروریستی شامگاه روز چهارشنبه چهارم ابانماه عنصر تکفیری وهابی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) دو دانش اموز شیرازی نیز در کنار تعدادی دیگر از هموطنانمان به شهادت رسیدند.

وب‌گاه عصر ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: شامگاه پنج شنبه در یک عملیات تروریستی در شهر آمل 2 نفر از نیروهای بسیج مردمی به شهادت رسیدند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل باشگاه سایپا با صدور پیامی ضمن محکومیت حمله تروریستی به مردان، زنان و کودکان بی‌گناه در حرم مطهر شاهچراغ در شیراز، با خانواده‌های شهدای این واقعه ابراز همدری کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پیام سردار سلامی آمده: این جنایت هولناک نشان داد دشمنان عزت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی برای دست یابی به اهداف و آرزوهای شیطانی خود از هیچ جنایتی فرو گذار نکرده و حاضرند مردان، زنان و کودکان بی دفاع را حتی در هنگامه نماز و حمد و ثنای پروردگار متعال در حرم اهل بیت پیامبر اعظم (ص) قربانی و به خاک و خون بکشانند.

وب‌گاه الف

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران در پیامی با محکومیت اقدام تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) و همدردی با خانواده شهدا و مجروحان، تأکید کرد: این جنایت نباید سبب شکاف در ملت ایران و تشدید اختلافات دشمن‌خواسته گردد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیتر استانو، سخنگوی دستگاه سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از 24 ساعت سکوت، حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم کرد، اما بخشی از بیانیه را هم به حمایت از اغتشاشات اختصاص داد.

خبرگزاری دانا

وزیر کشور با اشاره به حمله تروریستی در شاهچراغ گفت: اتفاقات اخیر پرونده‌ای بود که همه جرثومه‌های فساد و تباهی و ترور در آن جمع شده و در آخرین پرده از نمایش خود نشان دادند که به هیچ اصل انسانی پایبند نیستند.

وب‌گاه عصر ایران

سردار غلامرضا سلیمانی: طراحی حوادث اخیر دشمن برای کم کردن سرعت ایران قوی و مستقل بود.

وب‌گاه الف

تسنیم نوشت: مدیرکل فرودگاه های استان فارس ماجرای فرود اضطراری هواپیمای دبی به علت بیهوشی خلبان را تشریح کرد.

وب‌گاه عصر ایران

آن تروریست، در لحظه ای که به سمت مردم حاضر در حرم شلیک می کرد، برایش فرقی نداشت که قربانی پیش رویش، چه گرایش سیاسی دارد؟ معترض است؟ دانشجوست؟ بسیجی است؟ اصولگراست؟ اصلاح طلب است؟ یا حتی برانداز؟ او به "مردم ایران" شلیک می کرد؛ فهم این نکته، چندان سخت نیست.