دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه خبر آنلاین

ساعت 22:33 دقیقه شامگاه دوشنبه گزارشی مبنی بر وقوع آتش سوزی در خوابگاه دخترانه‌ای در بلوار لاکان رشت به آتش نشانی این شهر رسید. طی روزهای گذشته رسانه‌های معاند در فضای مجازی ماجرای آتش سوزی خوابگاه دخترانه رشت را وارونه جلوه دادند، اما واقعیت ماجرا چه بود؟/ مهر

وب‌گاه خبر آنلاین

قرن نو نوشت: تا پیش از استعفای حجت الله عبدالملکی، او با 41 سال سن، جوان ترین وزیر ابراهیم رئیسی لقب داشت، اما، با استعفای او و روی کار آمدن صولت مرتضوی، لقب جوان ترین وزیر کابینه سیزدهم به سید احسان خاندوزی و عیسی زارع پور تعلق می گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 28,934 (بیست و هشت هزار و نهصد سی و چهار تومان) اعلام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌رئیس شورای شهر تهران امروز درحاشیه افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری از غرفه گروه بهمن بازدید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخورد تانکر با کامیونت موجب شد، راننده 55 ساله در کابین محبوس و از ناحیه پا مصدوم شود که آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به برش اتاقک کامیونت کرده و این راننده را از داخل کابین خارج کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صداوسیما در گزارشی به ماجرای آتش سوزی خوابگاه دخترانه رشت پرداخته است که در ادامه می‌توانید ببینید.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، از مصدومیت یک شهروند در حادثه برخورد تریلر حمل بار با پل در جاده خاوران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همچنین به تدریج با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، ابرناکی و بارش باران در سواحل دریای خزر نیز همراه با کاهش دما شروع می‌شود.

خبرگزاری دانا

اورژانس هوایی برای کمک های پزشکی فوری فرشته نجات مناطق صعب العبور در زاهدان است.

خبرگزاری دانا

عبدالله دیدبان با اشاره به روند رو به رشد پروژه‌های نیمه‌تمام در استان گفت: ساخت بیمارستان 700 تختخوابی مهم‌ترین پروژه عمرانی حوزه سلامت بوده و اعتبارات مناسبی در سفر رئیس جمهور به استان تخصیص یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خودروهای پلاک مخدوش در راه‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان معضلی است که همواره امنیت جاده ها را به خطر انداخته و سبب بروز حوادثی ناگوار می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: ولادیمیر پوتین در اوکراین وضعیت خوبی ندارد زیرا جنگ مسکو به مرز هشت ماه درگیری بی حاصل نزدیک می‌شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

نجف زاده یکی از خبرسازترین گزارشگران معاونت سیاسی در دو دهه گذشته است. وی ابتدا خبرنگار صداوسیما در پاریس شد اما چندی بعد از سوی دولت فرانسه عنصر نامطلوب شناخته و دیپورت شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به ارتباط صنعت ساختمان با بیش از 300 نوع شغل، بر ضرورت هم افزایی و همکاری دولت و مدیریت شهری برای رونق صنعت ساختمان تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وکلای اولیای دم مهسا بار دیگر بر تعهد خود نسبت به محرمانه ماندن روند تحقیقات تاکید کرده و می‌گویند آنان فقط از طریق رسانه‌ها و چند برگ کپی در بدل پرونده در جریان امر قرار گرفته‌اند.