دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه 55 آنلاین

ترافیک در محور شهریار - تهران در محدوده شهرقدس نیز پرحجم اما روان گزارش شده است، اظهارکرد: در دیگر محورهای مواصلاتی کشور ترافیک روان بوده و تردد به آرامی در حال انجام است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در میان دستگیر شده برخی کارمندان دستگاه‌های دولت نیز دیده می‌شوند که آمار آنها نیز حدود 2 درصد از کل جمعیت بازداشت شده‌ها تخمین زده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از تانکرهای واحد تولیدی اروم تریلر در ارومیه در تست و بازدید دوره‌ای برای تعویض شیر دچار نشتی شد.

خبرگزاری مهر

ارومیه - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از نشت گاز آمونیاک یک تانکر در ارومیه خبر داد و گفت: در اثر این حادثه 51 نفر مسموم شدند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

این مجری که مدت‌ها از تلویزیون دور بود، بیش از 10 سال برنامه «فیتیله‌ای‌ها» را به همراه محمد مسلمی و حمید گلی و همچنین مجید قناد روی آنتن بردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور در پاسخ به پرسش خبرنگاری در ارتباط با شمار دستگیر شدگان و خسارت‌هایی که در اغتشاش‌های اخیر به اموال عمومی وارد شده است هم گفت: بخش زیادی از افرادی که دستگیر شده اند با تعهد، آزاد شده اند، اما با این وجود آمار‌ها جمع بندی و از سوی دستگاه‌های ذیربط اعلام می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز درباره علت مشاهده دود غلیظ در آسمان شیراز توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز در پی اعلام گزارشی مبنی بر وقوع حریق در انبار قطعات الکتریکی در خیابان انوری شیراز، چندین تیم از ایستگاه‌های مختلف جهت اطفای حریق اعزام شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه مقام معظم رهبری با شناخت و اعتقاد به سنت‌های الهی و با اطلاع دقیق از شرایط، وضعیت جهان را تحلیل می‌کنند، گفت: خداوند مهربان را بابت نعمت بی‌بدیل رهبری الهی ایشان شاکریم و امیدواریم آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی در سایه زعامت‌شان بیش از پیش محقق شود.

خبرگزاری دانا

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به تحولات روزهای اخیر کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه امروز تحریم‌های یکجانبه به ابزاری برای نقض سیستماتیک حقوق بشر تبدیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: ما تا ساعاتی دیگر در وزارت امور خارجه، اسامی تعدادی از اشخاص، مقامات و موسساتی که در اعمال چنین تحریم‌هایی نقش داشتند و همچنین برخی مقامات و موسساتی را که اقدام به ترویج خشونت و تروریسم کردند، به لیست سیاه تروریستی وزارت امور خارجه اضافه می‌کنیم.

وب‌گاه فرارو

ماجرای این درگیری مرگبار در نیمه شب یازدهم مهر هنگامی رقم خورد که جوان موتورسواری وارد خیابان ابوطالب 62 شد و به حرکت خود ادامه داد. در همین حال نوجوان 17 ساله‌ای که او نیز گاز موتورسیکلت را می‌فشرد در تاریکی شب کنار موتورسوار 21 ساله قرار گرفت و ناگهان چشمش به راکب موتورسیکلت خیره ماند.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه گفت: تا ساعاتی دیگر اسامی تعدادی از اشخاص، مقامات و موسساتی که در اعمال تحریم‌هاییدارویی نقش داشتند را اعلام می‌کنیم.