یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پی جنایت تروریستی رخ داده در شاهچراغ شیراز اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری دانا

علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان در گفت وگوهایی جداگانه ضمن محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، خواستار انسجام، تقویت وحدت و هوشیاری مردم ایران در برابر توطئه دشمنان شدند.

خبرگزاری دانا

کارشناس دینی اهل سنت بندرترکمن گفت: مسئولان و قضات ما باید به شدت با عوامل تروریستی برخورد کنند و آنها را به اشد مجازات برسانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز شنبه هفتم آبان همزمان با روز تشییع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ استان فارس تعطیل است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی حمله تروریستی توسط عوامل تکفیری به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) جمعی از هموطنان شهید و زخمی شدند و مصدومین در بیمارستان های رجایی، نمازی و مسلمین شیراز بستری هستند که در حال حاضراز 13 نفر حاضر در بیمارستان های سطح شهر شیراز حال 3 مصدوم به دلیل شدت جراحات وارد شده وخیم اعلام شده است و تعدادی از مصدومان هم از بیمارستان مرخص شده اند./ تسنیم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کاخ کرملین اعلام کرد «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه به رئیس‌جمهور ایران حمله تروریستی در شیراز را تسلیت گفت.

وب‌گاه فرارو

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس: تشییع شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شهر شیراز صبح شنبه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد و از پنجشنبه (پنجم آبان‌ماه) به مدت سه روز در شیراز عزای عمومی اعلام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیدحسن خمینی به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کاردار ایران در لندن با اشاره به اقدام تروریستی در شاهچراغ پرسید: اروپا، آمریکا و انگلیس که با آشوبگران همراه بودند، این جنایت را محکوم خواهند کرد؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی به عنوان یکی از مهم‌ترین تسهیلات در حوزه مسکن به شمار می‌رود که هم اکنون یک بانک پرداخت این وام را آغاز کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کنعانی گفت: جایی که سیاست‌هایشان کارساز نباشد، اقدام تروریستی را انتخاب می‌کنند. تروریست‌هایی به خط شدند، که نه حرم می‌شناسند و نه زن و کودک.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیران سه نهاد قرآنی کشور، در پی حمله تروریستی به زائران حرم مطهر شاهچراغ (ع) بیاینه‌ای صادر کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پی حادثه‌ی تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) شیراز پیامی صادر فرمودند.

وب‌گاه گسترش

خبرنگار ایرنا با حضور در بیمارستان شهید رجایی شیراز به عنوان یکی از مراکز درمان مجروحان حمله تروریستی غروب چهارشنبه چهارم آبان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) پای صحبت افراد زخمی در این رخداد پرداخته است.