دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مصدومیت یک تن در پی برخورد تریلر حمل بار با پل خبر داد.

وب‌گاه فرارو

در باب ماجرای فوت اسرا پناهی، اساسا 6 روایت قابل بازشناخت است که عبارتند از: مرگ اسرا بر اثر وارد شدن ضربه سر در اتفاقات دبیرستان شاهد، بیماری مادرزادی قلبی، دانش‌آموز نبودن، خودکشی با قرص برنج، بستری بودن در بیمارستان در روز وقوع حوادث دبیرستان شاهد و از بنیان ساختگی بودن ماجرا.

وب‌گاه عصر ایران

هم اکنون نشتی گاز آمونیاک کنترل شده و در حال رسیدگی به وضعیت مصدومان این حادثه هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: علیرضابیگی گفت: سه هزار نفر از افرادی که در اتفاقات اخیر در استان تهران دستگیر شده اند به زندان فشافویه انتقال یافته بودند و از این تعداد به جز 835 نفر بقیه از زندان آزاد شده‌اند...360 نفر از دستگیرشان زنان بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تاکنون دلیل انفجار‌ها در زندان میانمار مشخص نیست و خبرگزاری‌ها هم نتوانستند به مقامات زندان یا مقامات محلی دسترسی داشته باشند، اما یک شاهد عینی به رویترز گفت سربازان به دلیل این انفجار در زندان شلیک کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محور هراز که از 24 مهر ماه مسدود شده بود امروز بازگشایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اغتشاشات و اقدامات تخریبی در زندان اوین دفعتا نبوده است و با برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفته است.

وب‌گاه گسترش

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره بازدید هیاتی از این کمیسیون از زندان اوین، گفت: شورش در زندان اوین با هدف کُشته‌سازی انبوه انجام گرفت اما با مدیریت به‌هنگام مأموران انتظامی و حفاظتی این هدف محقق نشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ابراهیم عزیزی گفت: برخی افراد زندانی که توانسته بودند از شبکه حفاظتی بند 7 بیرون روند، در پشت بام اقدام به آتش سوزی کردند.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در پی واژگونی یک دستگاه نیسان در جاده قوچان، راننده این خودرو جان باخت.

وب‌گاه عصر ایران

پنجشنبه افزایش دما در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل پیش‌بینی شده است. روزهای جمعه و شنبه هفته آینده در استان‌های واقع در شمال‌غرب، ارتفاعات البرز و سواحل شمالی بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و کاهش دما روی می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس یازدهم بیان داشت: در بند 7 زندان اوین سارقین مسلح و اراذل و اوباش نگهداری می‌شوند اما برخی چهره‌های شناخته شده که در گذشته اصرار کرده‌اند، به این بند منتقل شدند و هیچ کدام از دستگیر شده‌های حوادث اخیر به این بند از زندان اوین منتقل نشده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا روز شنبه 30 مهر در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محور هراز که به علت اجرای عملیات خاکبرداری و ترانشه برداری مسدود شده بود، امروز بازگشایی شد.