دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

شامگاه 23 مهرماه در پی درگیری بین برخی از زندانیان بند ویژه سرقت و محکومیت‌های مالی زندان اوین یک کارگاه کارآفرینی (خیاطی) زندان دچار حریق می‌شود.

خبرگزاری مهر

مدیریت شهری پایتخت طی 24 ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.

وب‌گاه عصر ایران

این حادثه ساعت 15:30 امروز اتفاق افتاد و علت در دست بررسی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شامگاه 23 مهرماه در پی درگیری بین برخی از زندانیان بند ویژه سرقت و محکومیت‌های مالی زندان اوین یک کارگاه کارآفرینی (خیاطی) زندان دچار حریق می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مخوف ترین زندان های تاریخ تنها جای قاتلان و سارقان نیست؛ حوادث بزرگ تاریخی ثابت کرده که زندان های مخوف و دورافتاده حتی جای نویسندگان بزرگ تاریخ هم بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پذیرش آنچه کریمی قدوسی بیان کرد، آسان نیست چرا که مسئولان زندان اوین با رصد شرایط بندهای مختلف اجازه ایجاد خطری برای زندانیان نمی‌دهند و مشخص نیست کریمی قدوسی بر چه اساسی سعی درناامن نشان دادن زندان دارد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از حاضرین در دیدار رئیس قوه قضائیه با منتخبین علمی، فرهنگی و ورزشی نابینا و ناشنوا سراسر کشور گفت: «من اعتراض دارم و شما که قاضی کارکشته‌ای هستید و اخیرا اعلام کرده‌اید هر کس اعتراض دارد بیان کند، بنا بر این من می‌خواهم اعتراضم را به گوش شما برسانم.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زلزله‌ای با شدت 3/9 ریشتر عصر بخش مرکزی نهاوند را تکان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زمین لرزه ای به بزرگی 3/9 ریشتر بخش مرکزی نهاوند را لرزاند.

وب‌گاه الف

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با اشاه به انتقال تعدادی از کارگران شرکت اروم تریلر به بیمارستان، گفت: این افراد بخاطر نشت گاز آمونیاک دچار مسمومیت شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: پذیرش آنچه کریمی قدوسی بیان کرد، آسان نیست چرا که مسئولان زندان اوین با رصد شرایط بندهای مختلف اجازه ایجاد خطری برای زندانیان نمی‌دهند و مشخص نیست کریمی قدوسی بر چه اساسی سعی درناامن نشان دادن زندان دارد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مصدومیت یک تن در پی برخورد تریلر حمل بار با پل خبر داد.

خبرگزاری دانا

محسن هاشمی گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا روز شنبه 30 مهر در جاده‌های استان مازندران اعمال می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مهدی هاشمی علی رغم اینکه جرم اش موضوعات دیگری بوده به اصرار خودش برای ادامه دوران محکومیت به بند 7، واحد جهاد منتقل شده بود. مسئولان زندان هم مساعدت کرده و این فرد را به این بند منتقل کرده بودند. البته وی شب حادثه در زندان حضور نداشته است. گفته شده که در شب حادثه عده‌ای از عوامل اغتشاش‌گر به محل اسکان این زندانی حمله می‌کنند، بررسی‌های جدی‌تر دستگاه‌های امنیتی درباره این...

خبرگزاری مهر

اهواز - استاندار خوزستان گفت: یک فروند هواپیمای آبپاش برای خاموش کردن آتش در هورالعظیم بخش عراقی وارد خوزستان شد.