سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه خبر آنلاین

قرن نو نوشت: کریمی قدوسی که بارها ادعاهایش رسماً تکذیب شده این بار ادعا کرده که آتش‌سوزی زندان اوین به‌خاطر کشتن مهدی هاشمی بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احسان بهارلو، استادیار معماری دانشگاه ویرجینیا و همکارانش بر این باورند که با ترکیب خاک و دانه‌ها در «جوهر‌های خاک» قابل چاپ سه‌بعدی، می‌توان فضای سبز را نه فقط در بالای بنا که در بافتار اصلی معماری آن جای داد. تیم بهارلو برای ساختن این دیوار‌های سبز، سرعت تولید افزودنی، کارایی هزینه و تقاضای کم انرژی را با مواد زیستی مبتنی بر منابع محلی تلفیق...

خبرگزاری مهر

یک مدیر قرارگاه جهادی از خدمات رسانی به مددجویان و نیازمندان در مناطق محروم توسط گروههای جهادی خبر داد.

خبرگزاری دانا

سل در حالی شایع ترین علت مرگ در بین بیماری های عفونی به شمار می رود که استان های سیستان و بلوچستان و گلستان بیشترین موارد ابتلا به سل را در کشور دارا می باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در بیانیه‌ای اعلام کرد: راهبرد لبنان در بازگشت آوارگان سوری به کشورشان حرکتی انسان‌دوستانه بوده و بسیار در تقویت صلح و امنیت منطقه و جهان موثر خواهد بود و امنیت روانی و اجتماعی را در سوریه استحکام خواهد بخشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماجرای آتش سوزی زندان اوین از زبان دبیر ستاد حقوق بشر را در ادامه ببینید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز درباره علت مشاهده دود غلیظ در آسمان شیراز توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید کاظم موسوی، مجبتی ذوالنوری و محمد جواد کریمی قدوسی از آن طیف نمایندگانی هستند که این روزها حسابی حاشیه ساز شده اند. بر همین اساس، نگاهی گذرا به برخی از حواشی این نمایندگان می‌اندازیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، در ادامه افزایش درگیری‌ها در اوکراین، پس از گلوله‌باران نیرو‌های اوکراینی در شهر «انرهودار» استان زاپروژیا، برق این شهر قطع شده است. همچنین گزارش شده با فعال شدن پدافند هوایی در بندر «سواستوپل»، یک پهپاد اوکراینی در نزدیکی فرودگاه «بلبک» سرنگون شده است. «بکریل استرموسوف»، معاون اداره منطقه‌ای خرسون به اسپوتنیک گفت که شهر خرسون...

خبرگزاری مهر

توضیحات دکتر کاظم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی را در خصوص ماجرای آتش سوزی زندان اوین در این فیلم مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران گلستان آخرین جزئیات خسارت بارش‌های گلستان را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق با اشاره به افزایش تسلط نیرو‌های امنیتی بر این کشور، اعلام کرد که طی سال 2022، 150 تن از سرکردگان گروه تروریستی داعش به هلاکت رسیدند و این گروه تروریستی، توانایی فرماندهی و کنترل خود را بر مناطق مرزی سوریه از دست داده است. سرلشکر تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک...

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل آبخیزداری کشور گفت: وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرده سالانه 9 میلیون هکتار عملیات آبخیزداری در کشور انجام شود اما تامین اعتبار در نظر گرفته شده برای یک میلیون هکتار نیز به کُندی صورت می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کریمی قدوسی که بارها ادعاهایش رسماً تکذیب شده این بار ادعا کرده که آتش‌سوزی زندان اوین به‌خاطر کشتن مهدی هاشمی بوده است.