شنبه 29 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: پدر مهسا امینی گفت: رئیس جمهور ظهر امروز طی تماسی مرگ شینا را به ما تسلیت گفت، انتظار ما این است که ابعاد مختلف این مسئله را به صورت شفاف هرچه زودتر روشن کنند و موضوع را پیگیری و اجازه ندهند خون دخترم پایمال شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پدر مهسا امینی خاطرنشان کرد: از مسئولان می خواهیم، مقصرین و یا مقصران احتمالی مرگ دخترم به صورت مشخص معرفی و به سزای عمل خود برسند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پدر مهسا امینی از عدم حضور به موقع اورژانس انتقاد کرد و گفت: براساس تصاویری که نشانمان دادند نیروهای اورژانس در ابتدای ورود به صحنه انگونه که باید سرعت عمل از خود نشان ندادند و به دور خود می چرخیدند.

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه 55 آنلاین

معصومه عطایی با اشاره به تجربه جدیدی که پس از سفالگری، کولاژ و بازیگری به دست آورده، گفت: پس از آنکه مورد اسیدپاشی قرار گرفتم درد زیادی را تحمل کردم. زندگی برایم تغییر کرد اما من دلم نمی‌خواست تسلیم وضع موجود شده و به عنوان یک قربانی اسیدپاشی و خشونت به زندگی ام ادامه دهم. به همین دلیل سعی کردم هنرهای مختلفی را بیاموزم و در جامعه نیز نقشی فعال داشته باشم.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - یک فروند هواپیمای سوخو 22 نیروی هوافضای سپاه پاسداران به دلیل نقص فنی در هرمزگان دچار سانحه شد و خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

خبرگزاری تسنیم

هیأت وزیران با ارائه مشوق های بیمه ای، مالیاتی، بانکی و تجاری برای حمایت از تولید، حفظ و افزایش اشتغال موافقت کرد.

وب‌گاه الف

پدر مهسا امینی گفت: رئیس جمهور ظهر امروز طی تماسی مرگ شینا را به ما تسلیت گفت، انتظار ما این است که ابعاد مختلف این مسئله را به صورت شفاف هرچه زودتر روشن کنند و موضوع را پیگیری و اجازه ندهند خون دخترم پایمال شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماموران انتظامی و مرزبانی گلستان درهنگام گشت زنی در تنها جزیره ایرانی دریای خزر، دهها بوته شاهدانه، گیاهی که از آن ماری‌جوآنا درست می شود کشف و امحا کردند.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: عضویت در سازمان شانگهای می‌تواند فرصت ائتلاف سازی اقتصادی زیادی را برای کشور به همراه می‌آورد.

خبرگزاری دانا

هیأت دولت با آیین‌نامه اجرایی مربوط به تخصیص زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم را تصویب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدر مهسا امینی گفت: پرستارهای بیمارستان به من می‌گفتند وقتی آوردنش بی‌نشان بود و می‌پرسیدیم (از پرسنل آمبولانس) این دختر کیست؟ گفتند در خیابان پیدایش کرده‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در جلسه امروز یکشنبه دولت، هیئت وزیران در راستای جبران اثرات افزایش هزینه های تولید، با ارایه مشوق ها و حمایت های بیمه ای، بانکی و تجاری و مالیاتی به بازار کار و تکریم و جلب رضایت هرچه بیشتر مؤدیان مالیاتی موافقت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جلسه بعدازظهر امروز دولت، هیئت وزیران در راستای جبران اثرات افزایش هزینه های تولید، با ارایه مشوق ها و حمایت های بیمه ای، بانکی و تجاری و مالیاتی به بازار کار و تکریم و جلب رضایت هرچه بیشتر مؤدیان مالیاتی موافقت کرد.

وب‌گاه الف

هیأت دولت با آیین‌نامه اجرایی مربوط به تخصیص زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم را تصویب کرد.