شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری مهر

مشهد مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: واژگونی تریلر حامل سوخت در مسیر مشهد به گلبهار یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در ویدیو زیر شاهد تصاویری هولناک و دلخراش از لحظه له شدن خودرو سواری پراید درپی واژگونی تریلی حامل سوخت و پخش گازوئیل در سطح جاده در محور مشهد به گلبهار، حوالی سه راهی فردوسی خواهید بود که متاسفانه در این حادثه یک شهروند کشته و یک شهروند دیگر مصدوم شدند.

خبرگزاری دانا

رئیس جمعیت هلال احمر از عزیمت یک فروند هواپیما حامل مواد غذایی از تهران به مقصد نجف برای توزیع اربعین خبر داد و گفت: تاکنون به 32 هزار زائر امکان اسکان اضطراری صورت گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

دکتر محمدجواد یزدان‌پناه، متخصص ایمونولوژی می‌گوید: «ترانسفر - نقل و انتقال - پزشکان به دیگر کشورها امروز تبدیل به یک بیزینس شده است و آژانس‌های مسافرتی پیشنهادهای اغواکننده‌ای برای پزشکان دارند. جایی برای اقامت، تسهیل پروسه مصاحبه و اقامت را انجام می‌دهند. در واقع از بحث توریسم پزشکی به توریسم پزشک رسیده‌ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این حادثه که علت آن توسط پلیس آگاهی در دست بررسی است، یک جوان حدودا 25 ساله در کانال آبیاری شاه، غرق شد که توسط اکیپ غواصی سازمان، آتش نشانان حسین حسیناک، محمد حسین اژدری، محمد بی باک و میثم سجادی فر در مدت زمان 40 دقیقه کشف و از آب بیرون آورده شد و جهت طی کردن مراحل قانونی تحویل نیرو‌های انتظامی حاضر در محل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی درباره تداوم فعالیت سامانه بارشی در 9 استان کشور هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرحسین ثابتی مجری برنامه جهان آرا گفت: «ظاهرا سامانه سماح هم یک کار نمایشی است؛ مشخص نیست مسئولان غافلگیر می‌شوند؟ اگر قرار بود غافلگیر شوند اصلا چرا این افراد مسئول شده‌اند؟ زیارت اربعین سفر سختی هست، ولی نه در این حد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلای نیروی زمینی سپاه پاسداران از آمادگی این قرارگاه برای کمک به بازگشت زائران از مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد.

خبرگزاری دانا

زمین لرزه به قدرت 7.6 در مقیاس ریشتر شرق پاپوا گینه نو را لرزاند.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد برگزاری مراسم اربعین شهرداری تهران گفت: طی بازدیدی که از مرز چذابه داشتم، ترافیک و ازدحامی وجود نداشت و این مرز معطلی اندکی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از تأکید مجید انصاری بر اهمیت "قانون" در گفتمان امام راحل؛ یک تحلیلگر مسائل سیاسی از وی پرسیده است: مطابق این نظر مهم امام، مسببان و حامیان فتنه88 چه نمره ای از شرف و ارزش انسانی می گیرند؟

وب‌گاه مشرق نیوز

سال‌هاست چشم طمع زمین خواران، انزلی را گرفته و به روش‌های مختلف قصد دارند که زمین‌هایشان را به تالاب نزدیک کنند.

خبرگزاری دانا

اکبر آزادی گفت: طی چند روز اخیر هیچ گونه مورد فوتی بین زوار در مرز خسروی نداشته ایم.

خبرگزاری دانا

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی چند روز اخیر هیچ گونه مورد فوتی بین زوار در مرز خسروی نداشته ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجری برنامه تلویزیونی جهان آرا با انتقاد از مدیریت دولت رئیسی در برنامه ریزی پیاده روی اربعین، آن را به طعنه مدیریت کاریکاتوری توصیف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.