شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه مشرق نیوز

با مرگ ملکه انگلیس، جامه‌درانی طیف عزادار او از وهابیون و سلطنت‌طلبان تا بهائیان و غربگرایان برای این ملکه جنایتکار، چهره واقعی دشمنان ملت ایران را بیش از پیش آشکار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سال‌هاست چشم طمع زمین خواران، انزلی را گرفته و به روش‌های مختلف قصد دارند که زمین‌هایشان را به تالاب نزدیک کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد امین سلیمی مجری بخش «خبر» برنامه جهان آرا می‌گوید: پیاده‌روی اربعین یک حادثه مثل سیل و زلزله نیست که مسئولان را غافلگیر کند؛ یک اتفاق پیش‌بینی شده با زمان و مکان دقیق است ولی حالا می‌بینیم هم اطلاعات غیر شفافی از مرزها به گوش می‌رسد و هم مسئولان تقصیر را به گردن طرف عراقی بیندازند. امیرحسین ثابتی هم عقیده دارد «ظاهرا سامانه سماح هم یک کار نمایشی است؛ مشخص نیست مسئولان غافلگیر می‌شوند؟...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گارد ساحلی ترکیه شامگاه شنبه با صدور در اطلاعیه‌ای مدعی شد که نیروهای یونان به روی یک کشتی تجاری در دریای اژه شلیک کرده‌اند.

وب‌گاه فرارو

دکتر محمدجواد یزدان‌پناه، متخصص ایمونولوژی می‌گوید: «ترانسفر - نقل و انتقال - پزشکان به دیگر کشورها امروز تبدیل به یک بیزینس شده است و آژانس‌های مسافرتی پیشنهادهای اغواکننده‌ای برای پزشکان دارند. جایی برای اقامت، تسهیل پروسه مصاحبه و اقامت را انجام می‌دهند. در واقع از بحث توریسم پزشکی به توریسم پزشک رسیده‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروزه اوکراین بالاترین تنوع سیستم‌های توپخانه‌ای در تاریخ را دارد و گلوله‌های پیشرفته زیادی نظیر Vulcano نیز برایشان در نظر گرفته شده است. اروپایی ها که پوتین به خاطر حمایت های شان از دولت اوکراین در جنگ فرسایشی اوکراین به یک زمستان سردتهدید کرده که بزودی از راه می رسد، انواع سلاح ها از جمله موشک های هوشمند ضد تانک را برای دولت زلنسکی فرستادند و اینگونه سعی کردند باعث تاب آوری اوکراین...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زنان در ورزشگاه‌ها ناهنجاری می‌کنند: سید‌محمد سعیدی، امام جمعه قم گفت: باید از ورود تماشاگران که صحنه‌های ناهنجاری در ورزشگاه‌ها به وجود می‌آورند، جلوگیری شود و این انتظار هم وجود دارد که دولت برای جامعه تولید شادی حلال کند و متدینین از این وضع گله دارند. وی افزود: انتظار مردم از رئیس‌جمهور این است که به وزیر ورزش تذکر دهد که از ناهنجاری ورود زنان به ورزشگاه‌ها جلوگیری کنند و امر خدا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماجرای ماندن زائران اربعین در مرزها و درخواست مقامات ایران برای بازگشت آنها، از هشتگ‌های داغ این روزهای توییتر با عنوان #اربعین است. برخی از کاربران در این توییت‌ها باتوجه به ازدحام جمعیت نگرانی خود را بابت سلامت زائران اعلام کرده‌اند. درهمین زمینه یکی از کاربران نوشت: اینکه کدام مسوولان در ایجاد زیرساخت برای #اربعین کوتاهی کردند درجای خود قابل بررسی است، اما شب گذشته وضعیت مرز مهران...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موضوع فرار مغزها و نخبگان، حالا به مهاجرت دسته‌جمعی پزشکان و کادر درمان رسیده است. بر اساس آماری که به دست روزنامه «دنیای اقتصاد» رسیده، ظرف یک‌سال گذشته 160متخصص قلب مهاجرت کرده‌اند. در همین مدت 30هزار کادر درمان از دانشکده‌های علوم پزشکی درخواست good standing داشته‌اند که مقصدشان عمان بوده است. همچنین ظرف چهارسال گذشته 16 هزار پزشک عمومی از کشور مهاجرت کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از 54 هزار خدمت درمانی در 39 مرکز این جمعیت در عراق خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده‌بان ایران نوشت: سنگدوینی با انتقاد ش: عاشقان اباعبدالله حسین 2 سال است که منتظر این روزها هستند پس باید دولت با بررسی های از پیش تعیین شده و هماهنگی با دولت عراق، شرایط لازم را فراهم میکرد نه اینکه الان اطلاع دهند که مردم به مرزها نیایند.

خبرگزاری مهر

اردبیل - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: رعایت مصرف منابع آبی در استان با توجه به کمبود آب در منطقه ضروری بوده و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

خبرگزاری مهر

اردبیل - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: خشکسالی و حوادث غیرمترقبه در سال‌جاری بیش از 56 هزار میلیارد ریال به محصولات کشاورزی اردبیل خسارت وارد کرده است.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راه گفت: در استان‌های لرستان و کرمانشاه از ورود خودروهای شخصی جلوگیری می‌شود.