شنبه 29 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص مهسا امینی بیانیه ای صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیات نظارت بر حفظ حقوق شهروندی بر اساس دستور رئیس کل دادگستری استان تهران مامور به انجام بازرسی و بررسی‌های لازم در خصوص علل و چگونگی بروز عارضه جسمی برای خانم مهسا امینی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس نتایج به دست آمده و بازبینی دوربین های مداربسته نامبرده روز سه شنبه مورخ 22 شهریور ماه جاری به همراه تعدادی از افراد بدلیل پوشش نامناسب توسط ماموران پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ و به منظور اخذ تعهد و توجیه به یکی از مقرهای پلیس هدایت شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس تهران درباره فوت مهسا امینی در اطلاعیه ای اعلام کرد: هیچگونه برخورد فیزیکی انجام نشد، در سالن اجتماعات به ناگهان بیهوش شد.

خبرگزاری دانا

یکی از چالش‌های بزرگ در مسیر بازگشت زوار اربعین، موضوع وقوع تصادفات فوتی و جرحی ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان است‌.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در رابطه با حادثه رخ‌داده برای «مهسا امینی» اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درخصوص "مهسا امینی" اطلاعیه جدیدی صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: بنابر آمار در 5 ماهه امسال صادرات کشورهای عضو شانگهای به بیش از 9 میلیارد دلار می‌رسد.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس رسیدگی دقیق به عمل آمده از زمان انتقال وی به خودرو و همچنین در مکان مزبور هیچ گونه برخورد فیزیکی با ایشان انجام نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر کشور با اعلام اینکه پزشکی قانونی در حال بررسی علت فوت مهسا امینی است، گفت: نتایج تحقیقات و بررسی‌های در اسرع وقت به اطلاع رییس جمهور و کردم خواهد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پلیس تهران بزرگ درخصوص مرحوم «مهسا امینی» اطلاعیه صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آمده است: در اجرای دستور فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر رسیدگی دقیق به این موضوع به فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در همان ساعات اولیه حادثه فوق، بلافاصله رسیدگی به آن بدون هیچ گونه ملاحظه ای در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت براساس نتایج به دست آمده و بازبینی دوربین های مداربسته نامبرده...

خبرگزاری دانا

در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آمده است: هیچگونه برخورد فیزیکی در خصوص مرحوم مهسا امینی وجود نداشته و فیلم دوربینها برای خانواده مرحوم امینی نمایش داده شده است.