شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه مشرق نیوز

بی تدبیرهایی که در گذشته در حوزه آبخیزداری استان قزوین انجام شده نتیجه‌ای جزء خشک شدن تالاب الله آباد و در نهایت مواجه شدن استان‌های قزوین، البرز و تهران با پدیده ریزگرد ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راه از افزایش تصادفات زائران اربعین در ساعات پایانی روز خبر داد و گفت: به زائران توصیه می کنم با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: بازیگوشی دو پسربچه 4 ساله و بازی با فندک‌، باعث سوختن بخشی از اسباب و لوازم منزلی در این شهر شد.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس راه از افزایش تصادفات زائران اربعین در ساعات پایانی روز خبر داد و گفت: به زائران توصیه می کنم با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: تریلی حامل سوخت روی پراید در جاده مشهد به گلبهار واژگون شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آتشپاد دوم مجید فرهادی، مدیر عامل آتش نشانی مشهد: دقایقی قبل در پی واژگونی تانکر حمل سوخت گازوئیل بر روی سواری پراید در جاده مشهد به گلبهار (حوالی سه راهی فردوسی) یک نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از چند روز ترافیک شدید و قفل شدن حرکت خودروها در مسیرهای منتهی به مرز مهران با تدابیر اندیشیده شده مسوولان کشور و استان امروز شنبه 19 شهریورماه ترافیک به حالت عادی بازگشت و تردد روان شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان گذرگاه های مرزی عراق از ورود بیش از 2 میلیون زائر ایرانی از طریق گذرگاه های مرزی به این کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

پدیده فرونشت زمین در سال‌های اخیر به یکی از مخاطرات طبیعی در چهارمحال و بختیاری تبدیل شده است، کاهش میزان بارندگی‌ها و برداشت‌های بی‌رویه موجب تشدید این پدیده شده، به طوری‌که اگر چاره‌ای برای جلوگیری از فرونشست زمین در دشت‌های بحرانی و ممنوعه بحرانی استان اندیشیده نشود، قطعا این تهدید مناطق شهری استان را درگیر خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر میعادفر در برنامه تلویزیونی درباره گرمای هوا در مرز گفت: گرمای هوا در مناطق مرزی بسیار بالا و آزاردهنده است و شرایط سختی را برای همکاران ما در اداره اوراژانس و زائرانی که قصد تشرف به عتبات عالیات را دارند، ایجاد کرده است. وی افزود: تاکنون 172 مادر باردار که دچار مشکلاتی شده بودند به ما مراجعه کردند. بسیار تاکید کرده بودیم که امسال موضوع گرما...

خبرگزاری مهر

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 11 از استقرار و راه‌اندازی 40 چشمه سرویس بهداشتی سیار برای ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی علیه السلام در دو کیلمتری مرز مهران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان از تصادف یک دستگاه پراید با خاور در محدوده خرم‌آباد خبر داد که در این تصادف متاسفانه 6 نفر جان باختند.

وب‌گاه الف

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به حادثه‌خیز بودن کشور، تربیت پرستاران دوره دیده برای کنترل و مدیریت حوادث و بلایا را ضروری خواند و گفت: تیم ملی پرستاری در بحران با آموزش 100 پرستار از سراسر کشور تشکیل شده است.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه یک گفت: موکب شهید همدانی در شلمچه با توجه به مرز عبوری اتباع خارجی با ویژگی بین المللی آماده خدمات رسانی فرهنگی به زائرین شد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان گذرگاه های مرزی عراق در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی این کشور (واع) اعلام کرد که تمام زائران برای ورود به عراق بازرسی می‌شوند و گذرنامه‌های آن ها باید مهر شود و هیچ کس بدون داشتن گواهی رسمی نمی‌تواند وارد شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احمد وحیدی با اعلام اینکه تاکنون 2 میلیون و 200 هزار نفر از زائران ایرانی وارد عراق شدند گفت که زائران از شهرهای دیگر به هیچ وجه به مرزها مراجعه نکنند.