شنبه 29 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کلانتری گفت: این رویداد جهانی مبنایی برای شکل گیری حکومت اسلامی و فراتر از شکاف‌های قومی و زبانی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار حاجیان درباره حادثه رخ داده برای مهسا امینی توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی فراجا گفت: طبق دستور سردار اشتری، تصاویر ضبط شده از پلیس امنیت اخلاقی اخذ و در اختیار صدا و سیما قرار داده شد و دوبار این تصاویر به رویت خانواده امینی رسید و اگر لازم باشد پلیس توضیح خواهد داد، زیرا پلیس در این زمینه خود را پاسخگو می داند.

خبرگزاری تسنیم

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درخصوص خانم "مهسا امینی" اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

دکتر سید نادر نقیبی اظهار کرد: صبح امروز (25 شهریورماه) پیکر فردی که زیر آوار متروپل گرفتار شده بود، کشف و به اورژانس تحویل داده شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی فراجا گفت: چون موضوع تخصصی هست، بنده نمی خواهم علت مرگ را اعلام کنم و پزشکی قانونی باید علت مرگ خانم مهسا امینی را مشخص کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز فوریت‌های پزشکی آبادان از پیدا شدن جسد فرد گرفتار زیر آوار باقیمانده ساختمان متروپل خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز گذشته درپی انتشار اخباری درباره به کما رفتن زنی جوان پس از انتقال به یک مقر انتظامی، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت ضمن ارائه توضیحاتی اعلام کرد: «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچارعارضه قلبی شد. بلافاصله این خانم با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان و مداوا قرار...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ماموریت داد تا همه ابعاد حادثه رخ داده برای «مهسا امینی» را با قید فوریت و دقت بررسی کرده و گزارش آن را به مجلس ارائه کند.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور روسیه گفت که این کشور هر کاری انجام خواهد داد تا هر چه سریعتر جنگ در اوکراین به پایان برسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هیات نظارت بر حفظ حقوق شهروندی بر اساس دستور رئیس کل دادگستری استان تهران مامور به انجام بازرسی و بررسی‌های لازم در خصوص علل و چگونگی بروز عارضه جسمی برای خانم مهسا امینی شد.

خبرگزاری مهر

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران جزئیات جدیدی را از دستگیری و نحوه انتقال مهسا امینی به کلاس های گشت امنیت اخلاقی منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ماموریت داد تا همه ابعاد حادثه رخ داده برای «مهسا امینی» را با قید فوریت و دقت بررسی کرده و گزارش آن را به مجلس ارائه کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدباقر قالیباف در پیامی نوشت: اتفاق تلخ اخیر برای یکی از بانوان در یکی از بخش های پلیس تهران، سبب جریحه‌دار شدن افکار عمومی و تاسف شدید اینجانب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص مهسا امینی بیانیه ای صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیات نظارت بر حفظ حقوق شهروندی بر اساس دستور رئیس کل دادگستری استان تهران مامور به انجام بازرسی و بررسی‌های لازم در خصوص علل و چگونگی بروز عارضه جسمی برای خانم مهسا امینی شد.