پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت درباره تخلفات اخیر کاظم صدیقی خطاب به رئیس قوه قضائیه نامه نوشت.

وب‌گاه عصر ایران

به عنوان رئیس قوه قضائیه برای رسیدگی به ابعاد کیفری و حقوقی زمین واگذارشده حوزه علمیه، دستور فرمایید اقدامات قانونی انجام گرفته و به اطلاع افکار عمومی رسانده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد توکلی، رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت، طی نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود مدعی العموم به موضوع پرونده حوزه علمیه امام خمینی (ره) و شخص آقای صدیقی به عنوان متولی و منتقل کننده بخشی از املاک حوزه علمیه به موسسه «پیروان اندیشه های قائم» شد. نزدیک به یک ماه است که خبری با عنوان «زمین خواری 1000 میلیاردی آیت الله صدیقی و پسران» و عناوین مشابه در رسانه ها و جراید، افکار...

وب‌گاه عصر ایران

بسیاری می‌پرسند که مدرسه علمیه لاکچری اُزگل با کدام پول ساخته شده؟ خدا می‌داند، اما آنچه مسلم است اینست که بسیاری از افرادی که در اینکار سهم داشته‌اند بیشتر به خاطر موقعیت و منصب قضایی آقای صدیقی که در آن وقت قاضی‌القضات و رئیس دادگاه انتظامی قضات کشور بودند و تقریباً تمام قاضیان و مسئولان قضایی از ایشان حساب می‌بردند و حرف و نوشته ایشان بسیار بُرد داشت و لذا بسیاری از فرصت‌طلبان برای...

وب‌گاه الف

احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود مدعی العموم به موضوع پرونده حوزه علمیه امام خمینی (ره) و شخص آقای صدیقی به عنوان متولی و منتقل کننده بخشی از املاک حوزه علمیه به موسسه "پیروان اندیشه های قائم" شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله محمد عندلیب همدانی استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم در واکنش به سخنان توهین آمیز علیرضا پناهیان در مورد پیامبر اسلام (ص) و حضرت علی (ع) نوشت: پناه به خداوند می‌برم از هتاکی و بی ادبی و جسارت به ساحت مقدس نبی رحمت و محضر مبارک امیرالمؤمنین (علیهماالسلام) لقب گوشت تلخ سزاوار خود این گوینده جسور است. آیت الله محمد عندلیب همدانی استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم در واکنش به سخنان توهین...

وب‌گاه خبر آنلاین

با وجود آنکه چند هفته از افشای زمین خواری منتسب به حوزه علمیه ازگل و عذرخواهی کاظم صدیقی می‌گذرد اما هنوز واکنش‌ها به آن ادامه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: امیرالمومنین (ع) فرمودند چه می‌شود قومی از ذلت خارج شود و به عزت برسد، اما مجدد در سراشیبی سقوط قرار گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیری فر گفت: احمدی‌نژاد کمی سرخورده شده که چرا مقامی ندارد و به مجمع تشخیص رفته که به‌طور کامل اپوزیسیون نشود. در مجمع تشخیص هم سرش گرم است اما با چه کسی؟ با آقای صادق لاریجانی که سال‌ها با هم درگیر بودند حال رئیس ایشان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جامعه ایستاده جامعه‌ای است که اقتصاد آن سالم باشد. اگر 100 تا مسجد، 50 تا حسینیه، 10 تا حوزه علمیه و صدها نهاد مذهبی بسازید، ممکن است به لحاظ روحی احساس خوبی داشته باشید. ولی جامعه وقتی سر پا می‌شود که اموالش دست انسان‌های کارشناس و نخبه باشد. اصلا عصاره فرهنگ انبیاء و عنصر دین برای این است که جامعه روی پایه‌های عدالت و قسط قرار بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی خمینی گفت: در شورای نگهبان اول گرفتن کارت مالیاتی برای کسانی که می‌خواهند تجارت کنند را خلاف شرع می‌دانستند. اگر می‌خواستند ثبت ازدواج و طلاق را اجبار کنند که در دفاتر رسمی ثبت شود، می‌گفتند خلاف شرع است. در احیای زمین‌های موات گفتند هرکس بخواهد می‌تواند زمین‌های موات را احیاء کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در اینجا دستگاه قضایی کشور است که با وجود دو پرونده سنگین دیگر مربوط به صاحب منصبان این قوه یعنی اکبر طبری معاون سابق اجرایی این قوه و فرزندان محمد مصدق معاون اول سابق رئیس قوه قضائیه و با توجه به سابقه آقای صدیقی به عنوان قاضی و برای جلوگیری از کاهش اعتبار خود، باید با سرعت به این پرونده نیز ورود کرده و با شفافیت نسبت به آن اطلاع رسانی کند..

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصولگرا نوشت: ماجرای آقای صدیقی فرصت طلایی است برای بزرگان روحانیت و حوزه‌های علمیه که سازوکار حاکم و جاری را مورد مطالعه قرار دهند و نگذارند میراث بزرگانی چون شیخ عبدالکریم‌حائری, آیت‌الله بروجردی و دیگران توسط افرادی که به اعتراف خود، ساده لوحانه به این و آن اعتماد می‌کنند بر باد رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از کاظم صدیقی در نماز جمعه امروز تهران مشاهده می کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب جمعه قم گفت: رژیم اشغالگر در یک محاصره عجیبی قرار گرفته است و مانند حیوانی که محاصره شده است و راه فراری ندارد به دیگران چنگ‌ودندان نشان می‌دهد، به‌همین خاطر به کنسولگری ما حمله می‌کند و مزدورانش را در شرق کشور به‌حالت آماده‌باش در می‌آورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه قم گفت: به نسل جوان سفارش می‌کنم تا جوان و مملو از شور و نشاط هستید، کاری کنید که در مسیر غفلت قرار نگیرید؛ اگر می‌بینید حضور در برخی مجالس شما را از یاد خدا دور می‌کند، به جدیت از آن فاصله بگیرید.