سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

روحانی مبلغ (طرح هجرت) حوزه علمیه، در بخش ماژین شهرستان دره شهر، خبر کشته شدن خود را تکذیب کرد. روحانی مبلغ (طرح هجرت) حوزه علمیه، در بخش ماژین شهرستان دره شهر، خبر کشته شدن خود را تکذیب کرد. حجت الاسلام حسین پهلوانی روحانی طرح هجرت مستقر در بخش ماژین از توابع شهرستان دره شهر در جنوب استان ایلام خبر کشته شدن خود را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - هشتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان روز پنجشنبه با حضور جمعی از ناشران معتبر سراسر کشور و نمایندگان ناشرانی از عراق، لبنان و مصر در مجتمع حوزوی آیت الله هاشمی شاهرودی (ره) مشهد گشایش یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آبان ماه 1401 بود. جوان 21 ساله‌ای به همراه تعدادی از نیروهای بسیجی و مردمی برای آرام کردن اغتشاشات به شهرک اکباتان رفته بود، اما چند اغتشاشگر که او را بخاطر ظاهر بسیجی تا یک بن بست تعقیب کرده بودند، با چاقو و سنگ و مشت لگد به او حمله می‌کنند. بعد از شکنجه و ضرب و شتم فراوان بدن نیمه جانش را کنار ساختمانی در گذری خلوت رها می کنند. ساعتی بعد دوستان...

خبرگزاری تسنیم

مادر شهید آرمان علی وردی در گفتگو با تسنیم می گوید: در همین یک سال خیلی ها تحت تأثیر آرمان مسیرشان تغییر کرد. مردم به ما می گفتند میخواهیم فرزندانمان مثل آرمان شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس حوزه علمیه قیدار به قتل رسید: حجت‌الاسلام اعتبار، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) قیدار با 5گلوله حین هنگام اقامه نماز ظهر در مسجدی در شهر سجاس به قتل رسید. گفته می‌شود، قاتل با کلت وارد مسجد شده و اقدام به شلیک کرده است./ تابناک

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: رضا مختاری از اساتید حوزه علمیه قم می گوید: من در منزل ایشان فرش ندیدم و فقط موکت بود. در و دیوار هم معلوم نبود که چند دهه است که نه رنگ‌آمیزی و نه تعمیری شده است، نوشت‌افزار و میز و صندلی و فیش‌های او همه در کارتن‌های معمولی بودند. ایشان به امکانات دسترسی داشتند، اما زندگی ایشان در نهایت زهد و سادگی و بساطت بود و شاید طلبه‌های متوسط ما هم حاضر نباشند که در منزل آن‌طوری زندگی...

وب‌گاه الف

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خدابنده از قتل رئیس حوزه علمیه شهرستان قیدار و دستگیری قاتل خبر داد.

وب‌گاه گسترش

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خدابنده از توابع استان زنجان در گفت‌وگو با میزان: امروز حجت‌الاسلام والمسلمین اعتبار، رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) قیدار، حین اقامه نماز ظهر در مسجدی در شهر سجاس از توابع شهرستان خدابنده با شلیک گلوله به قتل رسید. در این حادثه یک فرد دیگر نیز مجروح شد که برای درمان به بیمارستان منتقل و وضعیت جسمی وی خوب گزارش شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی وزارت علوم با تاکید بر اینکه جلسه دفاع دانشجوی دانشگاه تهران غیرقانونی بوده است، گفت: با دانشجو و استاد راهنمای متخلف دانشگاه تهران برخورد خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) قیدار به قتل رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عصر ایران

حجت اعتبار، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) قیدار در هنگام اقامه نماز ظهر در مسجدی در شهر سجاس طی حمله مسلحانه به شهادت رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: رییس جمهوری اسبق ایران که در سال های ریاست جمهوری مدام آمریکا و اسراییل را به همآوردی می‌طلبید و جورج بوش را نصیحت می کرد حالا به صراحت از برقراری رابطه دفاع و تنها شخص جو بایدن را سرزنش کرده است.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از شناسایی، با هماهنگی مراجع قضایی، قاتل را دستگیر و یک قبضه سلاح که در عمل مجرمانه از آن استفاده شده بود کشف کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت الاسلام اعتبار مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) قیدار به شهادت رسید. مدیر حوزه علمیه قیدار به شهادت رسید حجت الاسلام اعتبار مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) قیدار به شهادت رسید.