سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین خبر داد همزمان با سال تحصیلی جدید حوزه، درس خارج فقه آیت‌الله محمد سروش محلاتی، از استادان حوزه علمیه قم از سیستم رسمی حوزه حذف شده است.

خبرگزاری تسنیم

مراسم تشییع و تدفین پیکر آیت‌الله غلامرضا صلواتی عصر امروز از مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

سروش محلاتی استاد حوزه علمیه قم: اگر تحت فشار قرار بگیرم از شوون حوزوی ام صرف نظر می‌کنم ولی از انذار صرف نظر نمی‌کنم. آیا کسی که سی سال تفقه دارد ولی سه کلمه انذار ندارد و یا انذارش فقط برای ضعیفان است، به وظیفه الهی اش عمل کرده است و آیا مردم از او می‌پذیرند؟

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «آیت‌الله غلامرضا صلواتی» از اساتید پیشکسوت و اخلاق حوزه علمیه قم دار فانی را وداع گفت. مراسم تشییع پیکر آیت الله غلامرضا صلواتی، فردا شنبه یکم مهر 1402، ساعت 15 از مسجد حضرت امام حسن عسکری (علیه السلام) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) برگزار می‌شود. آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی ارتحال آیت الله صلواتی از اساتید پیشکسوت...

وب‌گاه مشرق نیوز

روی جلیقه خاکی‌شان نوشته بود «حوزه علمیه امام خمینی (ره) 2» پرسیدم این حوزه برای کدام منطقه رشت است؟ که با لهجه تهرانی‌اش گفت: «ما از تهران اومدیم» برایم جالب بود که چطور از تهران به آستارا آمده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا خطبه‌های نماز جمعه برخی شهرهای کشور را منتشر کرده که به مناسبت هفته دفاع مقدس رنگ و بوی نظامی به خود گرفته بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله غلامرضا صلواتی از اساتید پیشکسوت و اخلاق حوزه علمیه قم بعد از عمری خدمت در مکتب شیعه، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: صهیونیست‌ها به زودی از عرصه روزگار محو می‌شوند و مردم منطقه طعم آزادی و پیروزی را خواهند چشید

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که ملت ایران مصمم به راه شهدا و انتقام خون سردار شهید سلیمانی است، آمریکایی‌ها را به ترک منطقه توصیه کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که ملت ایران مصمم به راه شهدا و انتقام خون سردار شهید سلیمانی است، آمریکایی‌ها را به ترک منطقه توصیه کرد و افزود: صهیونیست‌ها به زودی از عرصه روزگار محو می‌شوند و مردم منطقه طعم آزادی و پیروزی را خواهند چشید.

وب‌گاه منیبان

خبرها از حمله مسلحانه به یک مسجد و کشته شدن مدیر حوزه عملیه قیدار حکایت دارند. به گزارش منیبان، حجت اعتبار، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) قیدار در هنگام اقامه نماز ظهر در مسجدی در شهر سجاس طی حمله مسلحانه به شهادت رسید. گفته می‌شود، قاتل با کلت وارد مسجد شده و اقدام به شلیک کرده است. پنج گلوله به مدیر حوزه‌های علمیه قیدار برخورد کرده است که 2 تیر به سر و 3 تیر به بدن وی اصابت کرده است.