سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله جوادی آملی گفت: مال عامل ایستادگی شماست، به دست هر کسی ندهید، مال خود را به کسی که اختلاسی و نجومی است یا کسی که قدرت تدبیر ندارد، ندهید؛ مال عامل قیام است.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان خطاب به طلاب جوان گفت: تلاش کنید تا عالم شوید و به این علم خود عمل کنید یعنی آنچه را فهمیدید برای خودتان پیاده کنید و عالم با عمل شوید، آنگاه می‌توانید جامعه را روشن کن

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه مردم از بدحجابی‌ها رنج می‌برند، گفت: باید این مسئله را با هزینه کمتری حل کنیم، عقل سلیم می‌گوید اگر چند راه در جلوی ما‌ست بهترین را انتخاب کنیم.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: نمایندگان مجلس برای حذف پیام نور تحت فشار هستند، طرح آمایش و ساماندهی دانشگاه‌ها را قبول داریم ولی این مسئله باید در فرآیندی صحیح انجام شود.

وب‌گاه عصر ایران

پناهیان استاد حوزه علمیه قم با بیان این مطلب که شهادت شوق برانگیز است گفت: از سال گذشته، شاه چراغ رونق دیگری پیدا کرده است، در دوران دفاع مقدس نیز وقتی یک شهید می‌آوردند، شوق برای جهاد و شهادت افزایش پیدا می‌کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: معاون آموزش مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه گفت: ایجاد پاسخکده‌های دین از دستاوردهای مرکز مطالعات است که در مرکز و با همکاری 12 مراکز تخصصی حوزه ایجاد شده است و قرار است تا پایان شهریور، 20 پاسخکده در برخی استان‌های کشور ایجاد شود.

خبرگزاری تسنیم

مراسم افتتاحیه هشتمین دوره طرح ملی گفتمان نخبگان علوم انسانی با حضور وزیر علوم برگزار می‌شود

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: دومین روز از چهلمین نشست پایان دوره دفتر تحکیم در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، سخنرانان و چهره های سیاسی در این نشست به سخنرانی پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه مصوبات این کمیسیون درباره ارتقای نظام آموزشی در لایحه برنامه هفتم را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه مصوبات این کمیسیون درباره ارتقای نظام آموزشی در لایحه برنامه هفتم را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«اگر از من می‌شنوید، لفظ آزادی را بردارید که عاقبت این حرف، ما را مفتضح خواهد کرد». شیخ‌فضل‌الله نوری این جمله را در اوج اختلافات میان موافقان و مخالفان مشروطه مطرح کرد؛ آنجا که به پرچمدار مخالفت با این جریان تبدیل شده بود و «مشروعه‌خواهی» را مقابل «مشروطه‌خواهی» تعریف و در برابر موادی از متمم قانون اساسی که از آزادی و برابری «حریت و مساوات» در آن سخن گفته میشد، ایستادگی میکرد. اما...