سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عصر ایران

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: اقدامات رئیسی قابل تقدیر است اما باید توجه داشت که طبق سفارش حضرت امیرالمؤمنین (ع) اصل رضایت مردم است؛ اکنون مشکلات معیشتی مردم را آزار می‌دهد که دولت باید این موضوع را حل کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید ابراهیم رئیسی امروز دوشنبه (30 مرداد) با آیت الله العظمی مکارم شیرازی دیدار کرد.

خبرگزاری مهر

وب‌گاه مشرق نیوز

«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه با برخی از علما و مراجع تقلید شیعیان در استان قم دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله حسین نوری همدانی صبح امروز در دیدار با رئیس جمهور اظهار کرد: از شما درخواست داریم که توجه بیشتری به وضع معیشت مردم شود به ویژه موضوع ارزش پول ملی که نیازمند پیگیری ویژه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: آیت الله نوری همدانی، مرجع تقلید شیعیان در دیدار با رئیسی کاهش ارزش پول ملی را نگران کننده دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله نوری همدانی گفت: فقط به اینکه چند نفر به مسجد آمدند، قانع نشویم. کسانی که پشت میز نشستند، پشت میز ننشینند و برای مردم وظیفه معین کنند، همه این‌ها باید در مسجد و در حضور مردم باشند.

خبرگزاری مهر

انتظار فرج یعنی این. انتظار فرج فقط این نیست که منتظر بنشینیم دعا کنیم که خدا حضرت را برساند؛ که البته این یکی از کارهای واجب است؛ باید دعا کنیم، باید بخواهیم، دنبال کنیم؛ اما فقط این نیست

وب‌گاه عصر ایران

در سال 62 که دانشگاه‌ها پس از چهارسال تعطیلی گشوده شد، جانبداری از دکتر مصدق در سر کلاس‌های درس همچنان تابو به شمار می‌رفت تا اینکه نشریاتی مانند «راه مجاهد» به مدیریت لطف‌الله میثمی، به تدریج راه بزرگداشت مصدق را در حواشی مطبوعات رسمی دوباره گشودند و نام دکتر مصدق را از حوزه ممنوعات خارج کردند.

خبرگزاری مهر

«سرباز روز نهم» و «قرار بی قرار» از جمله کتاب‌هایی هستند که تاکنون درباره زندگی شهید مصطفی صدرزاده با نام جهادی «سیدابراهیم» منتشر و راهی بازار نشر شده‌اند.

خبرگزاری مهر

قم - «حجت الاسلام رئیسی» با حضور در استان قم با «آیت الله نوری همدانی» از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز دوشنبه به شهر قم وارد شد و دراولین برنامه رسمی خود با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید دیدار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: یک مرجع تقلید خاطرنشان کرد: همه نمایندگان مجلس و وزیران و کسانی که سمت دارند، نه اینکه پشت میز بنشینند و برای مردم تکلیف معین کنند، بلکه بایستی در مساجد باشند.