سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایرنا / وزیر کشور طی حکمی سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم را به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات منصوب کرد

خبرگزاری تسنیم

معاون تبلیغ و امور فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه می‌گوید: باید تا پایان سال، حوزه طرح‌های خود را آماده کرده و در مسیر اجرا قرار دهد تا بتوانیم گزارشی به مقام معظم رهبری ارائه کنیم.

خبرگزاری تسنیم

چهلمین نشست پایان دوره اتحادیه (انجمن های اسلامی دانشجویان) دفتر تحکیم وحدت، با شعار آرمان گرایی در حکمرانی، واقع نگری در حکومت داری، تحکیم مردم سالاری دینی در حال برگزاری است.

خبرگزاری تسنیم

اخبار رسیده از جلسات جریان اصلاحات حاکی از این است که هرچند طیف رادیکال معتقد است که استراتژی تحریم انتخابات شکست خورده اما با این حال هیچگونه ایده ایجابی برای حضور در عرصه انتخابات ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تابناک نوشت: در مجموع 48847 نفر در این دوره برای ورود به ساختمان بهارستان نام‌نویسی داشتند. نگاه به جزئیات ثبت‌نام‌ها طی روزهای این مرحله نیز قابل تأمل است؛ روز اول 7700 نفر، روز دوم 6247 نفر، 5201 نفر در روز سوم، 4349 نفر برای روز چهارم، 4265 نفر روز پنجم، 7882 نفر در روز ششم و 13234 نفر در آخرین روز مدارک هویتی خود را در سامانه وزارت کشور بارگزاری کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری تسنیم

پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس روز گذشته به پایان رسید و مرحله بررسی مدارک هویتی و اطلاعات بارگزاری‌شده داوطلبان آغاز می‌شود. در این گزارش با این روند آشنا خواهید شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت‌الله کعبی نسب گفت: مردم بعد از رأی نقش مشورتی دارند که باید از طریق نظر کارشناسی متقن و از طریق ارتباط فعال با حکمرانان ایفای نقش کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

"جرایمی که جرم نیستند"! حقیقتی که یک فرمانده پلیس به آن اشاره و از مجلس درخواست مساعدت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از روحانیون قم مقابل مجلس در جمع معترضین به بی حجابی و گرانی گفت: آقای سپاهی چرا 5400 پایگاه سپاه دارد کپک میزند؟ مگر این بی حجاب ها چند نفرند که شما از اینها میترسید چرا هر روز به اینها باج میدید. حوزه علمیه امروز در خوابه و سکولار شده، آقایان سپاهی وظیفه اصلی شما حفظ دستاوردهای انقلاب بوده. چرا حرف های آقا زمین می‌ماند! منبع: اخبار مجلس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استفتائات مرحوم حاج شیخ عبدالکریم حائری، موسس حوزه قم حاوی نکات تازه‌ای است که نشانگر روشنفکری او در حوزه دین در عین فقاهت است.