سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه نگار پیشکسوت و سردبیر سابق روزنامه خرداد گفت: خط قرمزها نمی‌ماند. کم‌کم کم می‌شود. این عوام‌زدگی که در مدیریت فرهنگی وجود دارد باید تمام شود. اصلا من نمی‌دانم که اینها از کجا پیدایشان شده است. نه رسانه را می‌شناسند و نه فرهنگ را

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی تأکید کرد: قهر از صندوق‌ها درست نیست، چون کم هزینه‌ترین راه برای حضور مردم در تعیین سرنوشت‌شان، حضور در انتخابات‌ها است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: مشارکت بالای مردم بسیار اهمیت دارد و هم‌اکنون بر همگان روشن شده که کشور احتیاج به انتخابات رقابتی و با مشارکت بالا دارد و بحث اصلی مقامات عالی کشور نیز همین مشارکت بالاست.

وب‌گاه مشرق نیوز

انتقادات سازمان یافته اصلاح‌طلبان نسبت به لایحه حجاب در مجلس همچنان ادامه دارد، جنس این هجه سازمان‌یافته سیاسی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران در یک گفتگوی تلویزیونی، راه‌حل افزایش مشارکت در انتخابات مجلس را مبارزه با افراط و تفریط عنوان کرد.

وب‌گاه عصر ایران

«حسین ملانوری» معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور در مورد طرح امین در مدارس توضیح داد: در سال‌های اخیر طرح امین با سرعت خوبی پیش رفته است؛ در ماه‌های سال گذشته پس از احصا و پالایش آمارها به عدد 21 هزار طلبه در طرح امین که در مدارس آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند، رسیدیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

6 هزار طلبه طی سه سال گذشته در آموزش و پرورش استخدام شده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی آنلاین نوشت: انتقادات نسبت به پیامدهای اجرای لایحه حجاب و عفاف ادامه دارد. این در حالی است که برخی از نمایندگان مجلس روی اجرای این طرح پافشاری دارند. مجازات بی‌حجابی در این لایحه ابتدا متمرکز بر استفاده از فناوری‌های نوین اطلاعاتی به‌صورت هوشمند است و در نهایت برخورد سخت را پیش‌بینی کرده‌است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله اراکی تصریح کرد: خدایی که سکولارها و لیبرال ها تعریف می کنند، پس از خلق آفرینش بازنشسته شده و حق دخالت در امور را ندارد؛ در حالی که در قرآن کریم تاکید شده است خداوند پس از خلق زمین و آسمان ها، آن را بر عرش که کنایه از حاکمیت است، مستقر نمود. بنابراین هم آفرینش و هم حق فرمان، تنها از آن اوست.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نوشت: اراکی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه به مفهوم ولایت مطلقه پرداخت و گفت: حکومت برای آنکه بتواند مصالح مردم را تامین نماید، باید از اختیاراتی برخوردار باشد. اگر دامنه این اختیارات محدود شود، به هرج و مرج، تعدد حاکمیت و یا ظلم منجر خواهد شد. ولایت به معنی تامین مصالح مردم است لذا باید این ولایت مطلقه باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پژوهش‌های فرهنگی می‌توانند نقطه جهشی برای ارتقا و آسیب شناسی حکمرانی خوب باشند.

خبرگزاری مهر

قم - در بیانیه جامعه مدرسین تاکید شد: از همه جریانات سیاسی متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی دعوت می‌کنیم قدردان نعمت انتخابات باشند و برای نقش آفرینی، تکلیف مدارانه پا به میدان بگذارند.