سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری تسنیم

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در مقابله با برنامه‌های دشمن، بر «امیدآفرینی» به عنوان یکی از مهمترین راه‌ها برای خنثی کردن این برنامه‌ها تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در مقابله با برنامه‌های دشمن، بر امیدآفرینی به عنوان یکی از مهمترین راه‌ها برای خنثی کردن این برنامه‌ها تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس در پیامی به مناسبت بزرگداشت شیخ فضل‌الله نوری، نوشت: مواضع شهید شیخ فضل‌الله نوری تأثیر بسزایی در دوران نهضت بیداری اسلامی داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی شامگاه پنجشنبه در جمع اساتید بسیجی حوزه علمیه اصفهان با تبیین شرایط سیاسی کشور و راهبرد دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دشمن اکنون چند راهبرد اصلی را در این مسیر درنظر دارد تا با به اصطلاح نابودی جمهوری اسلامی ایران جلو اضمحلال خود را بگیرد. وی با بیان اینکه چهار روز بزرگ در تاریخ اسلام داریم گفت:...

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید گفت: حیات طیبه در قناعت است؛ قناعت، یک نوع فضیلت است ولی فقر فضیلت نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت بزرگداشت شیخ فضل‌الله نوری پیامی صادر کرد که این پیام در یادواره شیخ فضل‌الله نوری در شهرستان نور قرائت شد. در پیام قالیباف آمده است: «آرا و اندیشه‌ها و مواضع شهید شیخ فضل‌الله نوری تأثیر بسزایی در دوران نهضت بیداری اسلامی و تحولات تاریخ معاصر داشته است. در تاریخ پر فراز و نشیب ایران علما، فقها...

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی نوشت: آرا و اندیشه‌ها و مواضع شهید شیخ فضل الله نوری تاثیر بسزایی در دوران نهضت بیداری اسلامی و تحولات تاریخ معاصر داشته است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای گسترش اندیشه‌های امام (ره) باید جایزه جهانی امام خمینی (ره) با بهترین کیفیت و اجرای برنامه‌ها برگزار شود تا در نتیجه آن شاهد ایجاد جریان‌های فرهنگی بین‌المللی باشیم.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای گسترش اندیشه‌های امام (ره) باید جایزه جهانی امام خمینی (ره) با بهترین کیفیت برگزار شود تا در نتیجه آن شاهد ایجاد جریان‌های فرهنگی بین‌المللی منتهی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادنیوز نوشت: محسن هاشمی گفت: در موضوع حجاب، خود براندازها با سیاسی کردن موضوع حجاب وعصبانی کردن مردم، موجب شدند یک مساله اجتماعی، به مبارزه سیاسی تبدیل شود و مبارزه سیاسی که در رژیم گذشته خیلی به سختی وتوسط تعداد کمی انجام می‌شد امروز توسط هردختر جوان یا خانم سالمندی با برداشتن روسری انجام می‌شود واکثر این افراد هم مخالف خدا و پیامبر نیستند بلکه می‌خواهند مخالفت خود را با سیستم...

خبرگزاری مهر

کتاب «پلمب» نوشته سید محسن امامیان توسط انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری تسنیم

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی با آیات عظام قم دیدار کرد.