سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه 55 آنلاین

با توجه به حذف دروس عمومی در کنکور 1402 و دو مرحله ای شدن آن قرار بر این شد که تاثیر سوابق تحصیلی برای داوطلبان کنکور 1402 بیشتر شود و درصد تاثیرش بین بازه 40 تا 60 درصد باشد. سوابق تحصیلی در واقعا همان نمرات امتحانات کتبی است که در کنکور تاثیر میگذارد. در ادامه درباره میزان تاثیر سوابق تحصیلی برای داوطلبان کنکور 1402 بخوانید.

خبرگزاری مهر

در آستانه اعلام نتایج نوبت دوم کنکور 1402 نحوه اعمال سوابق تحصیلی برای داوطلبان اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایمنا نوشت: تجمع غیرت، عفت و معیشت در حمایت از آمران به معروف و اعتراض به هتک حرمت زنان محجبه، در حوزه علمیه امیرالمومنین تبریز برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

تجمع غیرت، عفت و معیشت در حمایت از آمران به معروف و اعتراض به هتک حرمت زنان محجبه، در حوزه علمیه امیرالمومنین تبریز برگزار شد.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کار ارزشمند و عاشقانه خبرنگاری یک شغل فرهنگ ساز، جهل ستیز، امیدآفرین و امنیت‌ساز برای جامعه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله سید محمدعلی ایازی عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم به خبرنگار جماران گفت: دین یک امر زیبا و خواستنی هست به شرطی که از روشهای منطقی استفاده بشود. وانگهی با این روش‌ها و شیوه‌هایی که بخواهیم از طریق جریمه کردن این کار را انجام دهیم، قطعا به رواج بی حجابی منتهی خواهد شد و من فکر می‌کنم جریانی هست که آن جریان می‌خواهد که جریان دین گریزی را در جامعه تشدید کند.

وب‌گاه فرارو

مهدی عبداللهی ناظر موقوفات مدرسه مروی گفت: الآن ما در کوچه مروی حدود صد مغازه داریم؛ ولی سرقفلی آن‌ها به سبب قانون اصلاحات ارضی واگذار شده است. خیلی‌ها می‌گویند اوقاف یا متولی موقوفات خیانت کرده و سرقفلی‌ها را فروخته است در حالی که ما اصلا به کسی چیزی نفروختیم بلکه مال وقفی را به افراد واگذار کردند و ما تنها می‌توانیم اجاره بسیار کمی بابت این موقوفات از آن‌ها بگیریم که تقریبا نزدیک...

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: دکتر مهدی همازاده میگوید: پروژه های بین رشته ای در هوش مصنوعی با مشارکت مهندسان و فیلسوفان در داخل ایران بسیار کم تعریف میشود در حالی که در خارج از کشور اینطور نیست و اگر به هندبوک کمبریج در حوزه هوش مصنوعی مراجعه کنید فصول فلسفی و کاربردی در هوش مصنوعی در تعامل با هم نوشته شده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: این کتاب، حاصل مصاحبه‌های محمدجواد صاحبی با آیت الله آصفی است. تصویری که ایشان از حوزه نجف و تکاپوهای علمی آن در اختیار خواننده قرار می‌دهد، با نگاهی که پیشتر از حوزه نجف ارائه می‌شد، متفاوت است و توسط انتشارات بوستان کتاب منتشر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حجت‌الاسلام مهدی عبداللهی ضمن توضیح درباره موقوفات مدرسه مروی از جمله موقوفات قمرالسلطنه، خواهر ناصرالدین شاه، به بیان این مسئله پرداخت که چرا بسیاری از موقوفات در کشور با قیمت ناچیز به افراد واگذار می‌شود و آغاز این ماجرا از چه زمانی بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: آن آقایانی که مخالف فهرست دادن احزاب و جریان‌های سیاسی در انتخابات هستند، از این به بعد لیست انتخاباتی ندهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: درباره جریان اصلاحات باید بگویم که این جریان که در حال حاضر نه در مجلس حضور چشمگیری دارد و نه در دولت حضور دارد، کاملاً محتمل است که با یک تجدید قوایی به صحنه انتخابات بیاید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: آن آقایانی که مخالف فهرست دادن احزاب و جریان های سیاسی در انتخابات هستند از این به بعد لیست انتخاباتی ندهند.

وب‌گاه عصر ایران

هابی‌لابی شرکتی است که تجارتش را برمبنای باورهای مسیحیت کاتولیک و ارزش‌های محافظه‌کار آمریکایی بنا کرده و از بزرگ‌ترین حامیان مالیِ سازمان‌های مسیحی در آمریکا به شمار می‌رود و سهم عمده‌ای از درآمدش را وقف رهبران دینی کرده است

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: آن آقایانی که مخالف فهرست دادن احزاب و جریان های سیاسی در انتخابات هستند از این به بعد لیست انتخاباتی ندهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حجت الاسلام عالی می نویسد: چه خوب است ایشان هم متوجه برخوردهای نظام در حد اعدام برخی سلطانها و احکام سنگین برای برخی گردن کلفتها در حد مهدی و فائزه هاشمی، طبری، سیف و.... هم باشند و از آن هم بگویند که نشان از غیر سیستمی بودن فساد در نظام است.